Tråden om #20 André Petersson

Så missar hela försäsongen alltså och kommer in i säsongen utan matchtempo. Underbart. Det lär bli sista säsongen för honom.

Har vi tur är han återställd efter nästa vecka och kan spela mot Örebro och Rögle. Har vi otur så missar han dem också.

Sen när har vi haft lite tur denna säsongen? Slår fan vad om att han missar säsongsinledningen också :laughing:

2 gillningar

Abbot kanske behöver ge sig ut på jakt efter en spetsforward. Med tanke på Andre och hans skada/skade historik också så är det nog smart.

Vi blir tunna när vi förlorar en av våra toppsex forwards. O det lär väl inte vara sista gången han är skadad denna säsongen.

4 gillningar

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: HV71fans.se

Det borde han göra oavsett status på AP kan man tycka…

2 gillningar

14 gillningar

“Jag har bara positivt att säga om André. Situationen, så som den spelades ut, tror jag det var nåt större proportioner än vad det faktiskt var. Jag föredrar att blicka framåt. Det är vad jag gör”

Chris angående det som hände tidigare i somras.

Chris säger även att AP är dag för dag, tränar ändå på för fullt och gör det bra. Räknar med honom de två sista träningsmatcherna.

Känns ju onekligen som att allt detta blivit uppförstorat.

27 gillningar

Blir ju så när man lägger locket på. De vet dock att det kommer spekuleras om man inte säger något men tycker att man skött det proffsigt. Borde komma ett uttalande under säsongen.

5 gillningar

Sköna besked kring AP. Han har en extremt viktig roll för vårt offensiva spel!

4 gillningar

Vi får hoppas att det dragits lärdomar i hur man kommunicerar bättre till en annan gång. För strategin att inte säga något och låta rykten och spekulationer stå oemotsagda har knappast gynnat varken André som spelare eller HV71 som lag.

1 gillning

Undra hur det hade låtit om Nubben var kvar. :thinking:

1 gillning

Du hade haft ett fullt A4 med citat på hymlingar.

4 gillningar

Fortfarande inte redo för spel. Tråkigt!

1 gillning

Men suck. Var kommunicerades detta?

“Som det ser ut i dag är samtliga spelare förutom André Petersson, Mikael Seppälä och William Ignberg Nilsson tillgängliga, hälsar Anton Blomqvist, tränare i HV71.”
HV71.se inför matchen.

Tack! Trist med tanke på hur man formulerade sig förra veckan.

2 gillningar

Haha detta är en fars.

1 gillning

Glaslirare deluxe. I klass med Ullström.

1 gillning

Såhär lät de till jnytt. AP tränade för fullt idag,

Hoppas bara inte att det blir en säsong där AP är in och ut med skador hela tiden. Vi behöver honom i friskt slag hela säsongen

1 gillning