Ålder samt han går sönder mer o mer.
De där låter ju väldigt konstigt.
De måste de bli ändring på…
Att tacka motståndarna och fira med laget är en självklarhet. Oavsett vad man känner för stunden.
Inte om man värderar sig själv mycket högre, tyvärr!
Väldigt märkligt att inte fira med klacken. Särskilt om det är flera gånger. Nånting är off i historien med andré… Tråkigt.
Han kanske varit här inne och läst när det var strul med agenten… Eller på Instagram, Facebook osv…
Jag tror inte att det blir en förlängning. I så fall till helt andra summor än vad AP och hans galna agent tänkt sig.
Han är en mycket bra spelare offensivt men det stannar där. Nu när de också plockat av honom C så tror jag också han vet att det är andra tider.
Var inget han bad om på något sätt.
Att få be om ursäkt till laget är nog inget som hade skett tidigare säsonger.
Chris och AB leker man inte med.
Jag tror de vet exakt vilka karaktärer de vill ha in laget eller förlänga med.
Kolla Kero och Luoto.
Vet inte om vi ska läsa in så mycket i det där. Han är ju med och klappar mot publiken etc innan han åker av.
Absolut. Men en extrem skillnad på att se Borgström som tar två extra varm, slår i plexit med klubban och ser överlycklig ut och hälsar på sittplatspubliken jämfört med André som åker iväg med svansen mellan benen. Som en Fd kapten så förväntar jag mig mer av honom…
vissa personer är … knepiga.
Jag hoppas detta är vad AP är… lite off. inte som andra. Det måste vara OK det med. Så länge det inte ligger en hud begraven, naturligtvis.
Tycker också att man ska vara försiktig med att dra för stora växlar om han var med då eller ej om man inte vet orsaken.
Han är fortfarande en av SHLs bästa spelare och har ett HV hjärta vilket blir allt mindre vanligt i vårat kära lag.
Exakt. Det är väl bara kolla på hans känsloyttringar kring mål. Genom hela karriären har det varit en sträckt klubba med en arm upp i luften och lyfta ut tandskyddet. Det är sällan överdrivet. Någonting. Oavsett match och dess dignitet. Han är bara sådan och det är okej med mig.
Alla är olika. Låt AP vara den han är. Han är en artist. Magisk när det funkar.
Inte helt otroligt att AP med sina skador och känningar prioriterar att ta sig till omklädningsrummet snabbast möjligt för behandling.
Vad jag kunde se på tvn så satt AP ner på isen med alla andra lagkamrater och tog emot fansens hyllningar.
Ja? Läs mitt inlägg igen…
Tycker att André visar upp andra sidor i år jämfört med tidigare. Han jobbar hårdare i backchecken och i förra matchen var han t.o.m. nere på isen och täckte skott.
Kanske fel uppfattat av mig, men tidigare år har jag upplevt att han glidit runt ganska mycket och framförallt deltagit i det offensiva spelet. Fler som noterat detta eller är det jag som har en felaktig bild av hur han brukar bete sig på isen?
Tänk att kämpa med skada, spela ändå och göra ett poäng per match. Sedan surar fansen över att man så snabbt som möjligt vill in och få behandling för att vara redo inför nästa match.
AP har räddat föreningen under den mörkaste perioden på trettio år. Klart som fan han ska få nytt kontrakt om kroppen härdar ut ett år till. Unnar honom verkligen att få spela en säsong där vi kan gå till slutspel.
Han spelar ju den här säsongen