Tråden om #21 Malte Strömvall

Välkommen till Sveriges bästa förening! Och bry dig inte om vad alla surkukar säger, jag ger alla en chans att visa upp sig i hv-dressen innan jag sågar dom - till skillnad från vissa.

Ps! Jag raderade hela den gamla tråden. Den var så jävla full av dynga att jag hade kunnat banna hälften av er. Skärp er nu förfan eller försvinn till Facebook. Vi kräver visst mått av värdighet här - till det tillhör inte att en spelartråd inleds med att en värvning är att pissa på juniorer/supportrar etc.

Bra gjort Dekman! Fattade ingenting av det hat som riktades mot stackars Strömwall. Han kan väl knappast hållas ansvarig för att han vill lira i Sveriges bästa lag!

Snubben har inte ens debuterat och har redan fått mer skit en Hagos fick under hela sin sejour. Vad har hänt med HVs fans?

PS: Och självklart - välkommen till HV Malte!

Jag är inget fan av censur men visst, tråden ballade ur.

Återigen, välkommen Malte!

Tack för att du satte ner foten! :stuck_out_tongue:

Välkommen Malte!

Välkommen. Är otroligt skeptisk till denna värvning då jag personligen tycker att det luktar panik på långa håll, och att vår trupp är svagare inför slutspelet än vad den har varit under större delen av grundserien. Hoppas att Strömwall kan bevisa mig och många andra fel om honom!

Välkommen Malte och bra rutet Dekman.

Välkommen Malte, ska bli kul att se lite frisk vind komma in i truppen.

Nu när det är officiellt så är det bara att säga välkommen Malte!
Jag antar att han är tänkt att gå in på Törngrens plats och lira med Sandberg och Bengtsson men ska ärligt säga att jag inte har så stor koll på honom.

Välkommen Malte!

Ditt livs höjdpunkt ligger framför dig när du nu får vara med HV och ta SM-guld!

Efter detta kommer väl Lule ta dig tillbaka* när du nu fått visa hur bra du är, men ingen kan ta ifrån dig guldet!

*På tal om Lule, är det brukligt att det finns någon “buy out” klausul i dessa lägen?

Att många är skeptiska till Malte är nog inget mot Malte. Handlar nog mer om att man sett att nästan alla andra
topp konkurenter fyllt på med etablerade “stjärnspelare” vilket många av oss HV71 fans hade hoppats på.

Tror att Hv har en plan inför nästa säsong och vill därmed inte spräcka den budgeten i år vilket om det är så är klokt!

Hoppas Malte får sitt genombrott i Hv tröjan och schockar hela SHL och blir en riktig slutspels joker!

Välkommen till bästa laget med dom snyggaste tröjorna Malte Strömwall och kör stenhårt!

Jag skrev inget i tråden innan och alla ska ha rätt att få bevisa sin kapacitet. Men här i Växjö är de glada över att han försvann och i Luleå har de inte gått så bra heller plus att han åkt på ett och annat matchstraff för sina tacklingar så om det är en sådan där kaninvärvning vet i tusan. Andra lag värvar Lasch och Hossa och hv värvar …Strömvall…fanns det verkligen inget bättre just nu? jag menar han är säkert okej men lite spets hade inte skadat och nu när vi tappat spelare borde vi ha råd.

Kanske den mest potenta beskrivningen av denna situation :smiley:

Jag hoppas Malte håller Duracell-klass!!!

Jaa, han har chansen att börja knappa in på pappas bedrifter med sitt första shl-guld i år.
Kanske Maltes tröja ska hissas i Kinnarps i framtiden???

Först och främst vill jag välkomna Strömvall till HV och hopppas att han kan skörda fina framgångar här hos oss. Självklart får folk vara skeptiska till värvningar men att bete sig likt förra tråden om honom va bara pinsamt rakt igenom att se. Vi stöttar väl vårt älskade HV i alla lägen, de borde vi veta efter föregående säsong !? Då kan vi inte bete oss på de viset som vissa gjorde.

Den som kan och har behörighet för att göra det kan ändra i trådens namn att han kommer använda nr 21, sitter själv på mobilen och låter nån annan sköta de helt enkelt.

Välkommen till HV71, Malte!

Ja vi hoppas på det bästa och jag hoppas verkligen att han visar att mina farhågor är felaktiga! Alla förtjänar en chans men man såg ju tex med en sådan kille som Bremberg att det var helt åt skogen…Nu går det kanske inte att jämföra…

Välkommen Malte!! Lycka till i Sveriges bästa lag! :slight_smile:

Välkommen till Hv71 Malte, lycka till och kör hårt.

[size=150]Strömwall: “Otroligt kul att vara på plats”[/size]

play.shl.se/video/10868097/