Tråden om #23 Åke Stakkestad

Välkomnar Åke till Sveriges finast förening och till Sveriges bästa supportrar och skribenter (här iallafall). Det är även läge att starta om denna tråd med en lite mer traditionell välkomstbild:

Nu hoppas vi detta blir kanoners.

5 gillningar

Hur kommer det gå för Åke? Nu får alla “amatör sportchefer” chansen att ge sin input.
Det är ju alltid lätt att såga eller hissa i efterhand.

  • Mer än 20 poäng (Nhl nästa)
  • 15-19 poäng
  • 9-14 poäng
  • 5-8 poäng
  • 0-4 poäng (utlånad till Allsvenskan innan jul)

0 röster

Sorry @justus3 . Jag lärde mig precis något: Man kan inte flytta ett inlägg där folk röstat och få med sig rösterna :frowning:
My bad.

Ser ut som Åke haft nummer 15 innan, det går ju inte här. Han har även haft 5 och 10. 10 det går inte heller… hmmmm

Då kör han kanske på “vänd på siffrorna-grejen” och spelar med nr 51.

Han känns som en nr 9

Johnte96 kan man lita på.

Herregud vilken tråkig liga, inte bara spelet, utan även publiken. Antalet supportrar mot Mora i första klippen kan man nästan räkna på en hand. Jisses, vilken tur att man var skonad från den misären i Garden i alla fall.

fy fan. Man får ptsd av att höra harald och se den otroligt sörjiga hockeyn. Fy fan. Aldrig mer.

4 gillningar

Glömmer aldrig i serien HV-BIK. Det absolut enda som Harald pratade om var Henrik Björklunds förträfflighet. Han avskyr HV.
Samma sak när Karlskoga gjorde mål eller hade ett farligt läge, satt han å skrek å hejade på. Fyfan för Harald

1 gillning

Några riktigt schysta mål där!

Känns på flera sätt som nutidens Andreas Jämtin. Tror han kommer göra bra ifrån sig i vår tröja.

1 gillning

Nu har killen fått ett nummer:

1 gillning

Han tog Lias Anderssons nummer :cry:

definitivt ingen comeback då…

Går ju inte riktigt att säga så, om Shore stannat vilket ändå va på tapeten hade ju 23 varit upptaget oavsett, Lias har haft massa olika nummer, nu tror jag inte han kommer men hade absolut inte varit en dealbreaker för honom.

1 gillning


Vi får hoppas att han lyder Åke

16 gillningar

coolt!!!

Väcker ju lite förhoppningar om återkomst nu! Hoppas!

1 gillning

Det här kan väl inte vara en hint?!
Stakkestad kännner Lias sedan innan.
Pallar inte att få upp hoppet om att vi skulle få hem honom…