En sådan klausul(!) kunde man haft med, ja. Trots allt ett helt oprövat kort med två matcher (som tredje- respektive fjärdecenter) i Beijer games i ryggen.
Återigen, hatten av för TT med agent
En sådan klausul(!) kunde man haft med, ja. Trots allt ett helt oprövat kort med två matcher (som tredje- respektive fjärdecenter) i Beijer games i ryggen.
Återigen, hatten av för TT med agent
Alla vill ha Tikkas agent. Pengarna bara tikkar in.
Denna hade jag missat. Från första mötet mot FBK, TT kör med nedcabbat halsskydd
Han är för go, vår Tikka.
Igen alltså, han är verkligen unik på sitt sätt.
Tur att Tikka tjänar en bra slant med tanke på hur mycket han får böta.
Känns som att Tikka fick en tillrättavisning, och lite tid på bänken, som han tog till sig efter denna blunder.
Var ett några liknande läge senare i matchen när han istället för att tokrusa och försöka “jobba fast” puck istället låg helt rätt längre ner i banan.
Fortfarande inte värd 300 kakor, men det bör såklart lyftas när han gör bra grejer
Håller med. Struntar i lön om man tar rätt beslut.
Dock så håller jag givetvis med resterande att det är ett horribelt kontrakt gentemot vad man får tillbaka.
Han kanske kan växa? Lite iaf
Gillar ändå hur man slänger in han bara för att teka i 3v3 och han går in och dominerar i cirkeln, där gör han iaf skäl för några kronor den gode Tikka.
jag håller inte med någon av er ovan
Jag såg en degklump som aldrig borde varit med i laget… hela matchen. En ggn gjorde han nytta, när han körde in i en örebroare som fått soppatorsk och stod stilla. Inget av det han gjorde idag motiverar den minsta lilla speltid. Beklämmande att vi verkar välja att spela de som tjänar mest pengar. inte pga vilka som är bra. Detta är tillräckligt för att jag skall vilja bli av med AB.
Ja jag tänker inte försvara Tikka. Håller i stort sett med dig. Men alternativen för att centra 4 kedjan är ju inte direkt en buffe just nu så ansvaret för att Tikka får spela ligger väl till stor del på Abbott med som inte värvat bättre centrar.
Ha, ha - precis då sa jag till min son att det var det bästa Tikka gjort under säsongen .
Roligt att du också såg det !
Minns aldrig att jag såg honom ens.
Jodå. Han tog några tek i OT och åkte och bytte. Minns väldigt väl att jag sa rakt ut att “varför i helvete är Tikka inne?!”
Hur i helvete klarade denna ångvält skridskotestet???
Han fick utföra det i Nhl 25 på Playstation 5. Valde sin egna karaktär och visade Blomman
Det räcker nu.
Snälla Abbot försök lösa problemet.
Värva en till Center.
Försök deala med Finland även om det innebär att det svider ekonomiskt.
Vi kan inte ha någon med närmare 300k i laget som knappt platsar.
Är dom gjort för att det ska bli skav i gruppen.
Innan vi får tag i en center till så går det fint flytta in Reber igen eller ställa ut Davidsson på isen.
Kero kan få ta 4de linan.
Tikka behövs helt enkelt inte.
Ta kostnaden och skeppa iväg till en långsaaaaam liga.
Vi börjar alltså vinna när Tikka går ner i istid?
Tikka for the WIN
hur har han -2 idag???