Tråden om #27 Bobby Nardella

Håller med dig!
Visst oturliga misstag av nardella som inte ska hända men går ej undvika misstag. De gör alla.

De han producerar framåt överväger de han gör dåligt vissa få tillfällen i egenzon

Nardella är en topp 4-back för ett SHL-lag och kan användas i PP. Punkt.

Nardella är inte tillräckligt bra för att ersätta LaLeggia. Punkt.

2 gillningar

Bättre defensivt än joey.

2 gillningar

Håller ej med dig där. Joey överraskade rejält i egen zon och va stabil. Gjorde inte tok mkt misstag.

En o annan Martinsson passning/rensning slog han allt.

Tycker nardella använder klubban mycke bättre i försvarszon ut med sarger

1 gillning

Ersättare till laleggia? Näää

Uppdatering: Tycker han sett bättre ut efter dippen. Alla var kassa mot OIK.
Tillsammans med Kaski kan han förlora matcher på egen hand åt laget tyvärr. Skrämmande låg lägstanivå.

Tror ändå han och Strålman är bästa chansen för att få ihop ett ledande backpar.

Riktig fiaskovärvning. Usel bakåt, ibland medstuds framåt men allt som oftast usel även där. Troligtvis en av de dyraste spelarna då han skulle ersätta LaLeggia som nån smart idiot släppte iväg gratis. Skrattretande.

Här borde man jobba hårt för att få till en ev trejd mot en vettig forward.

Lugnt nubben var sjukt nöjd med ekonomiska ersättningen för Laleggia. Allt under kontroll

1 gillning

De försökte smörja Nubben med vetelängder men där gick de bet. Nubben bara SKULLE ha 10 semlor. Så de fick vika sig. Nu blev det iofs mini-semlor eftersom nubben glömt specificera det i kontraktet.

Har blivit mutad av Mikko Louma med semlor

Trendar mot 33 poäng.

2 gillningar

Bobbys skott i förlängningen mot Rögle. Ojojoj.

Om jag har JD så skulle jag testa och sätta nardella i första PP.

Visst kaski skjuter säkert hårdare. Men vad mer?

Nardella har bättre fart på rören , bär upp och tar in puck i zon på ett helt annat sätt. Sätter ofta sina lägen och har jävligt bra blick i spelet.

5 gillningar

Oj vad Booby har spelat upp sig under 2024. Förläng!

2 gillningar

Jag tycker absolut att de är bättre att behålla honom. Sen strunta i att förlänga med kaski.

3 gillningar

Håller med. Helt annan fart och mer skills i Nardella

1 gillning

Här är en kille som gör skillnad.

14 gillningar

Ska vi gissa att lotterinämnden får det till 4 matcher?

Max två matcher