Jonathan åtta po-ÄÄÄÄÄNG!
Verkar som att han felaktigt fick ass-png på 1-0 va? OSL fick den och set ser rätt ut. Han var sist på pucken innan Borgström vallade in 1-0.
Att vara bra när man är ny i laget med noll förväntningar och när laget i övrigt spelar piss är en sak.
Att fortsätta producera varje match efter att hypen lagt sig är en annan sak. Hittills kan man inte klaga såklart men väntar med omdömme.
10 poäng på 10 matcher.
Bidrar dessutom med fart, hårt jobb och bra attityd.
Vilken fullträff till värvning ![]()
Förläng!!!
Coolt när ett midseasonvärvning av en import faktiskt kan lyckas bra!
K.L.A.S.S!!!
Tänk att grym skridskoåkning och spelskicklighet kan vara nåt att leta efter i värvningar… (Tikkas motsats, förlåt, vill inte vara taskig men rent hockeymässigt hamnar jag där hela tiden - har fastnat i vinkelvolten, helt enkelt).
Bra Abbot !
Bästa mid-season FW värvningen sedan Hrdina
Kan Abbot ligga bakom värvningarna av La Leggia och Ang?
Klass-spelare !
Jag tycker Abbot verkar ha känsla för att välja spelare, även historiskt i Rögle.
Ang är supersnabb och kan slicka blålinjen med två spelare efter sig och löser det och levererar pucken.
Och La Leggia som många andra skickliga spelare som Seider och Kaspar kom väl först till Rögle av alla lag när Abbot var där.
Tror aldrig i livet Tikka-värvningen på 3 år skulle skett med Abbot i HV.
Spelare med låg kvalitet hamnar sällan eller aldrig i Abbotts lag för han kan bedöma kvalitet bättre än de flesta tror jag.
Håller faktiskt Erik christensen högre än Ang. Han gjorde sin omgivning extremt bra.
Jonathans blick för spelet när han dök upp och snodde pucken från den stackars lille Röglespelaren bakom Rögles mål! Och sedan utan att avvakta och förlora momentum så passar han fram kapten till ett kanonläge - pang och 0-2! Fin blick och snabba beslut - hockey-IQ! Nästan för smart för sin omgivning ibland!
Ambri-Piottas tränare just nu:

Instämmer!
Var väl också Ang som la in backhandpassningen till Lencs superläge?
Han är ruskigt bra och jag hoppas verkligen att det jobbas på en förlängning redan nu!
Förläng!
Ang måste vara kvar, det vore klumpigt om de slänger bort honom.
Viktigaste förlängningen inför nästa säsong. Han gör VERKLIGEN skillnad. Ös på med ett rejält kontrakt. Det är han så värd.
Ser matchen nu för första gången. HELT OTROLIGT vad Ang är bra i PP. Han håller i pucken som ingen annan. Han tillsammans med LaLeggia, Borgström, Kero och Luoto är ju löjligt bra
11 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #20 André Petersson
Han är otrolig… 12 poäng på 11 matcher.
Förläng!