Hans mål idag är så sinnessjukt jävla vackert. Vem gör ens så? Herregud. Håller helt med om liknelsen med Strömwall för övrigt. Spot on.
Sjukt mycket talang i denna killen. Känns självklart att förlänga om möjligheten finns.
Ang påminner väldigt mycket om Manny Malhotra, om någon minns honom från lockout säsongen.
Yes. Men tyvärr har Bryan McCabe och Scott Langkow gjort ett större avtryck. Tyvärr negativt.
Förutom totalt olika då?
Angs styrkor i offensiven, Malhotras i defensiven.
Tänker du på Cheechoo?
Cheechoo menar du och ja det finns absolut lite likheter.
Cheechoo som inte uträttade squat i HV och vann Maurice Rocket i Sharks året efter. Sjuk karriär.
Just det, det var nog Cheechoo jag tänkte på.
Har man Joe Thornton intill sig så har man och då går det som det går, man ser jävligt vass ut .
Avrundade för övrigt karriären med spel i bl.a Zagreb och Slovan Bratislava i KHL.
Ååååh Jumbo Joe! Fan att han aldrig fin vinna en Lord Stanley!
Kan denna mannen bli frälsaren?
Tja. Snarare vår Avatar. Den sista puckbändaren.
Två spelare som värvades mid-season och gjorde skillnad: Ulf Dahlén 1997/98 och Toni Rajala 2013/14. Kanske även kan lägga till LaLeggia.
Skulle lägga till kungen av dom alla Erik Christiansen samt Anssi Salmela. När Erik var som bäst då var han bäst av alla i hela ligan. LaLeggia betydde mer än Rajala i mina ögon.
Så sjukt stark med puck, gillar hur han tar typ ett underarms grepp på klubban samtidigt som han håller undan motspelaren. Ang kan vara tungan på vågen vid ev. kval till våren.
Poäng 7 raka matcher nu.
Min nya favvo
Grymt nyförvärv alltså! Ett proffs i det han gör, som verkar älska att spela hockey.
Jonathan ÄÄÄÄÄÄNGGG
Jonathan förl-ÄÄÄÄÄNG!