23/24: 47.93% på 121 tekningar
22/23: 42.7% på 89 tekningar
21/22: 58.16% på 521 tekningar (Från Schweiziska andra ligan)
20/21: 53.66% på 164 tekningar (Från Schweiziska andra ligan)
Mao, vi blir nog inte bättre o tekningsstatistik med Angs inträde.
Kollade också den, ser ut som att han spelat center ganska sparsamt senaste åren, om man tittar på antal tek per match
20/21 i SL (andraligan): 13.67 (kom sent till ligan eller skadad? bara 12 matcher i grundeserien)
21/22: 10.42
22/23 i NL: 1.71
23/24: 2.33
24/25: 8.29
Men kul med nyförvärv! borde putta ut nån i botten, åtminstone
Aha, han finns inte på Wikipedia men man har ju tagit för givet att han har någon asiatisk bakgrund. I svensk hockey är det ju väldigt ovanligt, kanske lite vanligare i NHL ändå.
I JP svarar Abbot att han räknar med att Ang är spelklar för HV efter landslagsupphållet, till Timrå 14 nov. Vi lär nog få vänta tills dess.
Papper ska bli klara, han ska komma in i HVs spel och klara skridskotesten
Ang spelade förra säsongen i Kloten som fw. I Ambrì-Piotta har han lirat som C. Hoppas verkligen inte han är tilltänkt som en C. Verkar ju trivas bättre som fw om man tittar på produktionen tidigare säsonger.
Tycker nog Ang kan få visa upp sig innan vi placerar honom i en kedja. Vi vet inget om vad han passar ihop med just nu. Vi hoppas han tar en roll i första eller andra-kedjan. Tedenfarts kedja skall vara tredje.
Jaha då, där ser man. Vet ju att det finns bröderna Nick och Jason Robertson t.ex som har bakgrund i Filippinerna, tidigare Brandon Yipboch Victor Bartley(Kina). Och ja, jag vet att det inte är samma land .
Att ta lite onödiga utvisningar här och där är ju något av ett krav för att få spela i HV71.
Låter lite som en mix av Teden och OSL rent spelmässigt. Att han är lite svag defensivt bryr jag mig inte nämnvärt om sålänge han kan väga upp för det offensivt. För det är just i offensiven våra största bekymmer ligger just nu.