“Vad har jag gjort?!”
Sant?
Vad sa hans blick? Frågade du han vad han tänkte på?
Som svar på frågan: Hans blick var död.
Ja. Han såg inte så nöjd ut.
Men jag skulle nog resonera att här kan man bli hjälte om man gör ett par mål !
Man behöver heller inte vara rädd att ensam bära “hundhuvudet”
Tänkte på det med, varför har vi inte någon som sitter där med nyförvärven? Ullström satt där och hoppas han agerar “kamratstödjare” eller dylikt. Rätt trist att sitta där helt ensam utan tolk eller någon att prata med, lagkamraterna såg inte inkluderande ut mot Ang.
Likt Sean så är dom ensamma i världens kanske ensammaste land… skadar inte att slippa känna sig ensam när man väl är på jobbet.
Reagerade på exakt samma sak. Sen vet vi ju inte hur mycket/lite de pratats när kameran inte filmar dem…. Men man hade ju själv uppskattat lite mer inkludering när man kommer till ett helt främmande land och sitter bland massa nya lagkompisar som pratat ett främmande språk.
Med det sagt hoppas jag att Ang snabbt hittar sin plats i laget, nya kompisar att hänga med och nya ställen att hänga på i Jönköping.
Jag tror att de bara blev förstummade över det bländande spel lagkamraterna visade upp på isen över hela banan.
Var det bara jumbotronen eller även i tv-sändningen? När skedde detta isf?
Jag satt i arenan och de zoomade in honom på jumbotronen i tredje perioden. Om det visades i tv-sändningen vet jag inget om.
På tv med. Mot slutet av tredje har jag för mig.
Såg nog likadan ut som alla vi som satt hemma o tittade
”Lämnade jag Schweiz för det här? Skulle köpt med fler Toblerone…”
08:59 för den som letar.
Haha härlig överanalysering. Som om han inte visste vad han gav sig in på.
Aftonbladet skriver så här i sin artikel om LaLeggia.
“Chris Abbott har tidigare värvat in Tanner Kero, Joona Luoto, Sean Day och Jonathan Ang, ingen av dem har gjort något större avtryck än så länge.”
Kanske åtminstone låta Ang få spela en match innan Blaskan sågar honom.
Kass journalistik i sitt esse.
Luoto och Kero har väl relativt sett gjort avtryck
Ja, absolut. Väldigt dåligt formulerat tycker jag.