Tråden om #27 Jonathan Ang

Intervju med Ang ang. hans anslutning till HV71.

8 gillningar

Jävlar vilken len röst.

Varför? Verkar vara en sund agent som väljer bort Modo direkt!

13 gillningar

Har det framgått någonstans varför Ambri-Piotta släppte iväg / sparkade ut honom?

(Ser att poängproduktionen var låg 0+1 de sju matcher han spelat. Och sita året i Kloten -21(!) i +/-.)

minus tjugoett.

Underbart. Jag älskar redan karln! Fixar man att få speltid med -21 så måste man ju ha något att bidra med?

6 gillningar

Var en spelare som gick plus den säsongen, resten av spelarna gick dunderminus och sket i defensiven :sweat_smile:

1 gillning

Kloten kom näst sist det året med -69 i målskillnad, loggade 19 min i snitt per match så förståelig +/-

4 gillningar

Han gillar att använda ordet “yeah” iallafall :smile:

Skills har han ju iallafall.
Funkar fint göra sådär i Garden.

10 gillningar

Bärs i omklädningsrummet? :ok_man:

3 gillningar

Är Ang klar då han var med på match mötet de la upp de på insta, twitter vad tror ni

Nä, men de har ju lite mindre tålamod i Schweiz med utländska spelare, på gott och ont, pga sitt importtak och de värvade Chris DiDomenico från Fribourg typ samma dag.

4 gillningar

Great organisation! Oh yeah!

1 gillning

Yeah!

Citat från jp idag med abbott:

”Jag hoppas att det kan bli nu på lördag, men än mer troligt blir det efter landslagsuppehållet, säger Chris Abbott.”

Man har ändå inte helt gett upp att han skulle bli klar tills på lördag. Kul ändå!

6 gillningar

Nä men om man skulle ta jobb på migrationsverket SÅ ATT DET HÄNDER NÅGOT NÅN GÅNG! Öka sa jag!

16 gillningar

Måste ju vara den absolut enklaste arbetsuppgiften de har och en utmärkt möjlighet att få bättre effektivitetssiffror… Lär ju inte ta mycket mer än 30 sek att godkänna.

1 gillning

Ledarskapet är katastrof. Du kan trösta dig med att stora delar av personalen blir systematiskt mobbad. De har också skurit ner så mycket man kan på det som leder till smidigare invandring vilket detta rör sig om så migrationsverket fungerar på det sätt som Sveriges befolkning vill att det ska fungera.
Lycka till om du själv behöver anställa personal från utlandet någon gång :joy_cat:
Tur att vi har uppehåll snart så nyförvärven hinner bli klara ändå.

Tror iofs inte det skadar att Ang får mer tid med laget innan debuten.

1 gillning

Man filmade Ang och visade på jumbotronen i tredje perioden i kvällens match mot Växjö. Hans blick sa allt.

2 gillningar

Vad sa den?