Nån som vet när han kan va spelklar?
Var väl efter uppehållet. 14/11 mot Timrå.
Starkt oavsett kvalitet på liga.
Kan nog vara en spelare som verkligen gör skillnad i 3 mot 3 med. Något vi saknat som tusan!
- Day-ang-louto
- Alsing-AP-borgy
Det är ju två alternativ i OT. Men tror ni Ang platsar i ett PP. Abbot snacka inte speciellt mycket om hans skott.
Jag hyllade värvningen av Day och det sket sig, så därför tror jag Ang kommer bli den sämsta värvningen i HVs historia.
Vi snackar Brett Sterling-nivå. Det är vad jag tror. Basta!
Haha jag tycker ändå Brett var helt okej/inte helt värdelös. Han spelade iofs tillsammans med kung Krog men ändå. Ryan Stoa däremot…
När Ang spelade så spelade han ändå ganska mycket. Att han inte spelat på ca en månad, blir en och en halv månad när det väl är dags efter uppehållet, gör nog att vi får ge han en liten startsträcka (utöver att det är en ny liga). Att han får börja med en träningsvecka med laget gör nog att han åtminstone bör komma in i spelsystemet ganska bra (innan första matchen).
Du menar lära sig dumpa puck i sarghörnet? Tror han kan det redan
Känner oro för att vi höjer förväntningarna så högt att han inte klarar av att uppfylla dem. Sen sågar vi honom om han “bara” presterar enligt den nivån han egentligen ska.
Sämre än Yared Hagos sa jag!
men är han sämre än Simon skoog?
Simon skoog passar bättre på bänken klapp klapp
Apropå Skoog, var på besök i HG i helgen och såg detta gamla klubblad som numera agerar nyckelknippa… Simons gissar jag.
SLÄNG SKITEN VI HAR HITTAT DEN TOTEM SOM HAR HEMSÖKT HV.
Den är dessvärre kvar i arenan. Kanske kan vi skicka nån för att leta?
Är det bekräftat någonstans att han är spelklar först efter uppehållet eller finns det något hopp om spel i veckan?
Både Abbott och Blomman har sagt att det är mest realistiskt att sikta in sig på efter uppehållet.
Lite “insider” information om Ang i dagens Nedsläpp HV71, från 17:10…