Tråden om #28 Justin Kloos

Heppo och Rousek har rest sig ur floppträsket till skillnad från Kloos

1 gillning

Kloos började säsongen bra. Spelade smart, fick göra nåt mål på det. Idag, direkt svag.

2 gillningar

Enig, men lite oroad över Rousec, formkurva som pekar åt fel håll.
Tappat lusten han med kanske…

3 gillningar

Ja, han såg inte intresserad ut idag o slarvade mycket.

Total katastrof idag.

Största vinsten med värvningen av Kloos är att man gjorde Leksand sämre.

9 gillningar

Ja det är väl det enda. För något annat positivt med denna värvning ur HVs perspektiv går ju inte att finna. Makalös flopp.

1 gillning

Blomman har träffat kloos.

Va?

va?

Med sin negativa psykologi till hockey

Kloos är väl ett lysande exempel på vad denna ledarstab gör med spelare och deras kreativitet.

Tar död på den fullständigt!

Kloos passar utmärkt i tretton shl-lag som använder sig av snabba omställningar och spelar honom som forward. Tyvärr spelar han i det fjortonde som vilar med puck istället för att kontra och som placerat honom i en roll som inte passar.

Björn och Blomman. Två sköna killar som vet hur man sänker talanger, supportrar och hockeylag med sina alternativa idéer om hockey.

4 gillningar

Ingen aning varför men skrattar för mig själv när jag läser detta inlägget. Det är så tragiskt och komiskt. Jag förstår det inte. Jag tänker mig en ny tappning av Pang i Bygget / Lorry om 10 år fast med HV i centrum.

2 gillningar

Slog ju typ in.

2 gillningar

Inte illa pinkat :joy:

Var väl ingen högoddsare egentligen.

Gösta-Klas kom och jobbade hårt

Hockey behöver inte vara så svårt

Blomman sa “what the fuck?”

Och nu vilar Gösta-Klas också med puck.

8 gillningar

Ja det e sjukt men jag kan knappt minnas en enda imponerande aktion han gjort i HV-tröjan

Detta är en jätteflopp, han skulle vara en toppspelare som gjorde massa poäng och vinner matcher åt oss. Några säger att han gör ett jättejobb och är bra defensivt? Njae, jag vet inte. I mina ögon så är han absolut inte den spelare jag väntade mig.