Tråden om #28 Justin Kloos

Viktigaste är att han matchar den första center som vi behöver, och att han kan släppa K(loos) fullständigt.

1 gillning

Träffar man rätt där, kan det bli kloossalt bra!

2 gillningar

Förlåt för OT, men räcker det inte nu? Kan vi inte ta sånt här i andra trådar? Det är liksom inte roligt efter en miljon gånger.

3 gillningar

Ja, vi stänger pappaskämtandet här för nu gott folk :+1:t2::blush:

4 gillningar

Vi sätter punkt? :wink:

1 gillning

This Justin. This thread will be Kloosed due to excessive dad-joking.

backar långsamt ut och stänger dörren

2 gillningar

Nu räcker det, pappaskämt är kul, jag kör dem ofta själv, men låt nu denna tråd vara slutkladdad, två mods har sagt till innan, så nu är det skärpning som gäller.

3 gillningar

Punkt.

2 gillningar

Tror Kloos kan visa sig bli en riktigt bra värvning. Jagad av flera SHL-klubbar, varav några lade högre bud. Finns ledaregenskaper och fina kvaliteter som kommer komma väl till pass. Kan dessutom ligan. Gillar’t.

10 gillningar

Vilka la högre bud o varför valde han Hv?

Ett par av lagen som visat intresse har föreslått högre lön, men vet inte vilka. Fanns intresse från bland andra Färjestad, Djurgården, Örebro och Rögle.

1 gillning

Kan kapten Alsing spelat in till vår fördel här?

1 gillning

Den va bäst!

Min känsla är att detta kan vara den viktigaste värvningen för i år. Vare sig han går som vinge eller center.

6 gillningar

Det låter rimligt :+1:t2: Alsing kan nog marknadsföra oss bra.

2 gillningar

En bra kapten kan alltid marknadsföra!

1 gillning

Det har jag för mig att jag har läst att Kloos har sagt. Kan antingen vara Alsing som sa det eller att jag drömt det :squinting_face_with_tongue:

Tror Liljander sa i JP att han tog hjälp av Alsing med kontakten av Kloos och referenser så tror allt våran kapten har ett finger med i spelet här :blush:

5 gillningar

Måste ju återigen tyda på att en bra spelare tror på lagbygget och Alsing som kapten. Rindell borde kanske spelat in att han valde HV också för han vet hur bra Alsing och Kloos är…

1 gillning

Justin kallade Olle för en fantastisk människa i en ny intervju med Hockeysverige

1 gillning