Tråden om #28 Justin Kloos

Hur väljer ni att uttala efternamnet?

• Klås (som mås)
  • Kloss (som boss)
  • Close (som hoze)
  • Klus (som hus)
0 röster
2 gillningar

Kloos (som moose🫎)

27 gillningar

Klus (som hus) är ju grymt. Det kommer jag köra på. Smeknamn “lusen”.

1 gillning

Man uttalar det som ”Klas” på östgötska.

3 gillningar

om man ska gå efter det amerikanska uttalandet - så är det detta

2 gillningar

Eller gnällbältska:

Kelååse

1 gillning

Hade Klos (som mos) som ett alternativ men måste schabblat på något vis. Fattar inte hur man ändrar i omröstningen i efterhand så nu blev det så. När jag försöker mig på att säga moose :moose: låter det som typ mos.

Vad hände med älgen som åkte till USA? Den blev till mos.

Nu har ja det!

ingen firar jul som Santa Kloos :snowman_without_snow::santa_claus:

8 gillningar

Det ska bli jävligt intressant att se vad du kan uträtta på tisdag. Helst ett hattrick.

3 gillningar

Kloos kommer vara en av de absoluta topparna i ligan i fem matcher innan Blomman hunnit sätta tänderna i honom ordentligt. Sen är karriären över.

5 gillningar

Ja, såklart.

1 gillning

Jag både hoppas och tror att Justin kommer göra stor positiv skillnad för HV71. Samtidigt så bör man ha förståelse för att han kommer till en ny stad, en ny klubb, ett nytt spelsystem utan att ha en riktig försäsong/spelat någon försäsongsmatch i kroppen. Det kommer krävas en startsträcka innan Justin är inne i allt ifrån staden och rutinerna i klubben till spelsystem och matchtempo. Med det sagt så ska det bli jävligt spännande att se Justin på tisdag :blush:

5 gillningar

Ska vänta till andra bytet iaf med att toksåga

För övrigt tycker jag det ska uttalas Gösta-Klas

5 gillningar

Matt Donovan klev ju rätt in i HV och presterade som en kung.
Så omöjligt är det ju inte.

4 gillningar

:ok_hand:

1 gillning

Vet vi att han spelar på tisdag? Jag tänkte mig att han anländer på tisdag men spelar först på torsdag?

Någon här citerade honom från Hockeynews då han sa att han kommer spela på tisdag. Men han kanske bara skojade, den som lever får se.

1 gillning

Ok. Det citatet har jag missat. Hoppas han inte är en skojfrisk herre då… :wink:

1 gillning

AB har pratat med JP och bekräftar att JK kommer spela mot VLH.

Frågor?

5 gillningar

Var ska han spela? Jag säger in med honom tillsammans med Rousek och Heponiemi direkt. Blir kanon

4 gillningar