Imponerande att han var med på fm-värmning trots att han inte fick komma in i landet förrän midnatt.
Vem kollar det förresten?
3, 2, 1, varsågod!
Mixpåsar från Systembolaget ![]()
Great group of guys ![]()
Gösta-Klas.
Förlåt men jag går runt och småskrattar för mig själv varje gång jag kommer att tänka på det namnet.
Tippar på att det kommer bli ett poppis namn på bebisar i Jönköpings län med omnejd om HV vinner guld och Justin är tongivande under säsongen… ![]()
Så han har spelat PP lite eller o växlar i 4e som jag förstår deee
Gösta Glenn Klas! Rediga och rejäla namn!
Rindell till Kloos, precis som vi ritat upp det! Tack boys, en till nu!!
Vi har en göteborgare ibland oss?!
Nedsläpp har nu släppt facit enligt säker källa (Justin själv) och det uttalas Kloos (som loose). Cred till @bardown som framförde rätt förslag
. Ändå rätt kul att räkna olika uttal under en sändning. Borde vara någon typ av dryckeslek. ![]()
![]()
Du menar Gösta Klas?
Så klart
Har du konto på Eliteprospects kan du i regel gå in och höra uttalet där.
Han måste väl ha holländskt påbrå? Det är väl typiskt för holländska språket med dubbel-o?
Måste ge Justin en stor hyllning över hans insats igår. Vilka monsterbyten han gjorde, full fart, in och stångas, slänger sig och vinner pucken, sätter in klockren tackling, screenar, tar pucken in på mål och väcker laget.
En guld klimp!
Han fick till en riktig fullträff igår! Schysst utförd också.
Kanske också lite xtra energi då han mötte sitt f.d lag…
Kloos har överträffat mina höga förväntningar.
Gör det hårda jobbet, tacklas rejält, täcker skott.
Hoppas HV kan behålla honom flera säsonger
Håller helt med, vinner närkamper, blockar skott och kör järnet även när han ska byta. Det är en spelartyp att älska. Förutom att han fått ett fint smeknamn och kan smälla in puckar då förstås.
Justin är en komplett spelare. Magisk!