Dessutom kliver han in och vinner tekningar på slutet när det behövs som mest ![]()
![]()
Gösta Klas, min gubbe!
GÖSTA GLENN KLAS
Kloos är absolut en duktig hockeyspelare. Men liksom Hepo och Rousek så förväntar jag mig såååå mycket mer även här.
2 mål på 8 matcher är långt från bra.
När det går så extremt dåligt för så många spelare så blir man ju än mer nyfiken på att se vad som skulle hända om de fick chansen under en ny tränare.
Ja det känns meningslöst att värva fler spelare. Nästan alla faller ju ner till HV-nivån. Att byta tränare måste ju vara den första åtgärden. Förhoppningsvis så löser det upp knutar och lyfter spelare och laget.
Man kan ju undra varför alla tilltänkta spetsar går ner sig. Vad kan de ha gemensamt? ![]()
Ja eller laget, lagen (damlaget) föreningen i sig. Vad brister det? Vad är åtgärden?
OT jag vet.
Kloos börjar tappa humöret känns det som verkar frustrerad. Formationen funkar inte speciellt bra.
Här har vi en av ligans bästa spelare, gjorde lika många mål som Borgy förra året… men vad händer han kampar sig blodig i frustration. Får inget stäm i varken grejerna eller kedjan. Snacka om att han är HV:fierad till grunden. Sorgligt att vi sitter på korten vi behöver som mest men kan inte använda dem.
Kloos måste få bättre omgivning. Han får inte alls ut sin potential i den omgivningen har har idag.
Någon som vet något om status på Kloos? Vore oerhört tråkigt att tappa honom nu när det känns som vi äntligen hittat en ordentlig första kedja.
Kommer skadorna nu så dom kan skylla på det? Fundera på vart Kloos tog vägen.
Eventuellt med på lördag, inte borta något längre enligt första prognoser
Såg ut som hans sista byte i matchen var i slutet av 2:a perioden. Inget hände då, så antar att det var en känning…
Jo. Fick armbåge / axel i huvudet i en olycklig situation.
Då åkte han lite stelt ut till båset och försvann.
var det den där domaren fick sig en törn oxå? Av han med det konstiga namnet, nummer 7?
Aj aj aj. Då gjorde de antagligen hjärnskakningstester. Då är det oroväckande att han inte kom tillbaka. Hoppas inte det är allvarligt, utan bara en säkerhetsåtgärd.
Kör på i gymmet ser det ut som på bilden där ang står med kamera
Då lär det inte vara järnskakning iaf
Osäkert om han är med imorgon dock, enligt blomman i JP.