Tråden om #32 Gustaf Wesslau

Lite stretch, massage och vila så är han fit for fight igen.

Fanns det ngn uppgift på att han skule vara borta idag? I intervjun med Dahlen inför matchen så sades ingenting om Wesslau väl?

Cadaza: Man kan bli sjuk snabbt idag :wink:

Ward: Offtopic: Vaaa…jag har ätit där i många år när jag bodde i B-ryd, är det dålig mat där nu??

Han käkade nog på Matbiffen…med extra bearnaisesås :unamused:

Menar du skäggbiffen opps menar ju Matbiffen så är det inte maten utan klientelet
som hänger där. Gå dit och inspektera och bli inte förvånad om du erbjuden en sup
av en Doktorand :wink:

Fy för den saten vad äckligt. Pizza med bearnaise, det är ju helgerån. Skicka det receptet till Italien så får vi sluta göra pizzor i Sverige.

Fan oxå. Märkte nu att jag skrev i fel tråd.
Sorry Simon och ta gärna bort mitt inlägg.

Som småbarnsförälder så har jag inte en aning om vad du menar :laughing:

Idag räddade han Hv åtskilliga ggr då det var hönsgård i försvaret.
Trist att hans nolla inte fick hållas matchen ut.

En riktig demon-målvakt vi skaffat oss som kommer vara skillnaden på guld och inget guld!

Det var väl Henke Lundqvist som sa att den enda statistik han, som målvakt, bryr sig om är antalet vunna matcher.
Med det som tanke så har Wesslau en fantastisk vacker statistik än så länge! Fortsätt med det! KÖR!

Har Wesslau förlorat någon match överhuvudtaget i HV hittills? Stod han på HV-dagen? Är väl då isf, för han vann ju alla sina ET-matcher oxå.

“Om sin egen form:
– För egen del känns det som att jag har tagit ett steg till med lite avlastning. Siffrorna ser bra ut, men jag kan bli bättre, säger han.”

Kommentar på det Trancedanne, HVfantastenab med flera?

Gubben Boork tycker till om Wesslau.

expressen.se/sport/kronikore … evisa-mer/

Boork ja vad är Boorken värd? Jag bryr mig inte ett skit om Wesslau funkar internationellt. Desto mindre i NHL/KHL. Han spelar med vårat häng i Elitserien och där är han regent vad gäller målvakter. Så håll snattran Boork. Snacka om tvål i munnen.

Fast jag tycker det är en bra artikel. Ärligt talat säger han ju inget negativt om hur Wesslau har fungerat i HV och rankar honom som seriens bästa målvakt. Expressen är på inget sätt en lokaltidning. Wesslau har väl själv sagt att landslaget är ett mål och visst måste det vara utvecklande för honom som målvakt om han presterar i landslaget. Om han dessutom skulle föra oss till ett guld och vara outstanding, ja då önskar jag för hans skull att han kan lyckas i ffa NHL.

In och rösta på Wesslan( eller Fantenberg) tjejer och killar!

aftonbladet.se/sportbladet/h … 5690746.ab

Grattis till andra nollan :slight_smile:

AIKaren är väl enbart med för att han mäktade med flera mål i en match? Vad har han gjort mer? Jag vet inte och bryr mig inte heller. Löjlig tävling i mitt tycke!!Just nu leder Wesslau före just hölsterskytten från AIK.