Tråden om #32 Oscar Engsund (A)

I dagens HV så måste det va en merit att inte synas. Håller med fullt ut. Han gör något bra helt enkelt. Verkar utan att synas, typ.

Merparten av laget syns ju utan att verka.

1 gillning

Precis. Tikka och tex Day ser jag hela tiden. Ofta tyvärr då de gör något dåligt och inte hänger med sin gubbe och/eller tappar markeringar.

1 gillning

Nja att vara inte synas är nog inte bra nog är jag rädd, då har det gått långt.

1 gillning

Låter helt sjukt enligt mig, kan det här verkligen stämma?

Såg den med. Skulle kanske inte förvåna sådär jävla mycket men då får Luleå slanta upp ordentligt.

Hade ju rimligtvis inte spelat i kväll om han hade vart påväg bort…

Han hade valet att flytta till Luleå innan han skrev på för HV, men valde ju HV av familjesjäl.

BS på detta med högst sannolikhet

Det enda som är retligt är att dom haft rätt innan.

Jojo, gissar man tillräckligt många gånger får man ju ofta rätt till slut

1 gillning

Skulle detta stämma är det ju rimligtvis för att kunna slanta upp för en förstacenter. Ex. Pitlick

Vem skulle betala denna brytning? borde ju va en rejäl slant. Der set som otroligt

2 gillningar

Är det för en rejäl första center så kör hårt. Har inte varit så imponerad av Engsund som jag hade velat.

1 gillning

Engsund har ju varit förstavalet i BB och i kritiska lägen i matchernas slutskede. Väldigt märkligt om HV släpper den bästa renodlat defensiva backen.

Så länge detta inte dyker upp hos några trovärdiga källor är det med största sannorlikhet BS för att få uppmärksamhet

Alltså om HV får fett med deg så man kan köpa ut Teden och Tikka samt ta in Pitlick så säger jag kör. Jag litar på Abbott

1 gillning

Hade detta stämt eller haft någon som helst bäring, så hade höken och sanny redan lyft det känns det som. Men allt kan ju hända i silly världen :slight_smile:

1 gillning

Dom två hade burit HV till många poäng. Det är jag helt övertygad om.

1 gillning

Det finns inte en möjlighet att det är dom summorna det handlar om(15-20 mille?). Dock så tror jag det handlar om ett övertagande av kontrakt.
Vilket är bra. HV behöver hitta lösningar

[

:white_check_mark: Klart https://t.co/2pcQ56fHgS

— Hockeykarusellen (@hockeykarusell) November 29, 2024
](

Stämmer detta måste HV släppa en riktig jävla smällkaramell nu.

Han såg ju inte direkt jätteglad ut på videon som lades upp när HV avgjorde i förlängningen mot Örebro.

1 gillning