OM Dichow är klar blir man extra nyfiken på hur scoutingen av Brattström gått till. Iofs lika intressant även om Dichow inte ansluter…
Jag tycker samma som dig - men gällande Tedenby ![]()
Så går det när amatörer (läs sponsorer) ska leka sportchefer. Stackars Nubben som måste städa upp i detta träsk.
Grymt OT nu. Men av ren nyfikenhet. Vad har du för relation till Nubben? Familjemedlem, släkting, gammal kompis? Timråfan egentligen som fortfarande drömmer drömmar om lockoutsäsongen 04/05?
Vilket inlägg. Wow. Det är nåt sånt som krävs för att förstå att nån inte tycker som du?
Man märker att Blue_Vision är igång på forumet igen. Varannan notis jag får är att du svarat på nåt av mina inlägg. Snacka om att pinpointa, markera, vara ryggsäck. Jag vet inte vad ditt end game är, om du hoppas tröka ut mig genom att komma med pekpinnar i tid och otid och var allmänt motvalls. Men jag ser det mer som en komplimang, att du berörs av det jag skriver.
Blue_visions stats. 21 replies på mina inlägg. Tvåan ligger på 5. Jag känner mig sååå populär ![]()
Slut på OT.
@Blue_Vision hur vore det om du själv bidrog med lite egna tankar och åsikter istället för att dryga dig mot folk till höger och vänster. Vill du något personligen till någon så kan du ta det i dm. Nu åter till ämnet.
Hv:s sämsta målvakt genom tiderna?
Håller Brian Boucher på den positionen faktiskt.
Kommer inte ihåg så mycket från den säsongen. Var han verkligen sämre än Brattström eller var förväntningarna bara högre?
Ja, i stark konkurrens med Longkow.
nee Vesa Toskala som värvades trots om jag mindes rätt brutet ben
Måste få fråga vad du menar med att bidra med egna tankar och åsikter isf. Jag har skrivit både långa analyser kring uppbyggnad av organisation, ledning och lag, förslag på spelare på längre sikt, tankar kring nyförvärv och användning av befintliga spelare de senaste dagarna. Har hållit med en del och inte hållit med en del. Kommentaren jag tyckte var väldigt nedsättande bidrog knappast med mer isf?
Vem kommer ihåg Brian Schoen som lånades in ett antal matcher. T o m tv- kommentatorn sa…fy vad dålig han är. Han är/var bara sämst.
Ja satt precis och tänkte på honom men kom inte på namnet på honom…ja han var riktigt dålig.
Enkom boende i Sundsvall.
Hejat på Sundsvalls hockey i alla år…
Tycker du svinger hej vilt och kapar vissa med benen. Men samtidigt är helt blind gällande andra. Tedenby skyddas till varje pris, vad är er relation? pojkvän? Kompis? Svåger?
Ha en trevlig helg.
Skyddas Teden? Det var nytt för mig. DU får läsa lite mer här så kommer du se att de flesta vill han ska väck från HV.
Nu handlar väl den här tråden ändå om Brattström
@Blue_Vision Vad bra, fortsätt då med det.
Ja, vi spårar ur tråden så åter till Brattström nu alla!
In-fighting ger inget. Svara sakligt på det ni tycker är felaktigt. Ge fan i att hacka på skribenter. Det tar vi mods hand om.