Tråden om #36 Martin Johnsen

Inte en minut försent.

1 gillning

Men vi har ju snart inte tre fulla femmor att ställa på isen? Förvisso såg det väl lite bättre ut senaste träningen enligt @Huskvarna , men fortsatt: det är inte feta laguppställningar vi ser.
Detta är inte ett argument mot nyttan i att Martin får en större roll, bara det att timing samt avsaknad av ersättare är usel.

5 gillningar

Nyförvärv på gång in månne?

3 gillningar

Eller valfri junior som ytter. Martin håller inte för SHL än och behöver matchas högt upp. Så tror detta blir bra för både honom och oss.

2 gillningar

Min spontana tanke med. Annars känns timingen lite lustig med tanke på skadelistan

Exakt så. Om inte Gnaget-Gretzky är på gång tillbaka. Just kidding…

2 gillningar

Jag gillar Martin. Verkar vara en härlig individ och en gubbe som är bra att ha i gänget, men detta är bäst för alla parter.

Lycka till Martin!

5 gillningar

En Norrman som ser ut som Tikka. Förstår inte hur detta kunde bli en flopp.

2 gillningar

Förstår vad du menar men jag anser att han gjort mer onytta på isen senaste matcherna.

Sen HOPPAS jag att man har hittat en ersättare och därav lånar ut honom. Vilket borde vara den mest logiska förklaringen men HV & logik är inte två saker som arbetar tillsammans..

2 gillningar

Synd för han. Han börja riktigt bra på försäsongen målmässigt och i PP. Syns inte alls i matcherna, så väntat.

Märkligt att det inte blev Mora? Bra koppling med AIK kanske. Tänker blomman och Stille kanske vill ha han där?

Såsom jag uppfatta det har Mora redan för många lån? Därmed tackade Mora nej? Eller något i stil med det, någon som vet bättre?

2 gillningar

Underbetyg till våra analytiker och GM… FHC sade tidigt nej pga att han inte ”var redo”. Samtidigt har vi knappt ett fullt lag.. ingen ersättare på g?

1 gillning

Martin säger till hockeynews.

Hur ser du på din höst i HV71?

– Jag ser på det som att började bra men att det har blivit jobbigare och jobbigare ju längre säsongen har gått. Jag har tappat självförtroendet och glädjen för hockey helt enkelt. Det har varit trögt.”

Lite “oroväckande” och säkerligen är det flera spelare som känner likadant.. Vi behöver en ny röst i båset. Avgå nu Anton.

11 gillningar

Man har sett det på bilderna efter matcherna, även vid vinst har han sett nedstämd ut.

2 gillningar

En mycket underlig bildsättning och citat-hantering…

5 gillningar

Wow. Det är ju det man vill höra som arbetsgivare (HV71) och närmsta chef (Blomman).

Alla röda flaggor har redan hissats, alla varningsklockor har ringt. Men snälla kära nån i HV:s styrelse, om ni inte gjort något tidigare se för bövelen till att göra något nu! Sparka tränaren som suger glädjen ur lovande talanger.

9 gillningar

Instämmer. Allt börjar och slutar med AB. Hoppas nu att Martin får visa vad han går för i AIK.

2 gillningar
1 gillning