Tråden om #38 Nichlas Torp

Väldigt tråkigt att se torp gå men man förstår varför. Kommer vara otroligt saknad.

Tänkte precis skriva det. Riktigt bra avslut (karriären?) att få först ta upp HV71 och sedan vara med i en sån otroligt första säsong, där jag tror att just en sån som Torp varit otroligt viktig i omklädningsrummet för att få till en stämning där man går ihop och gör allt i sin makt för att rädda säsongen och HV71. Lycka till Torp med vad du än gör och tack för allt du gjort för HV71

1 gillning

Vi har nog aldrig haft en back som kan tackla som Torp. Inte ens Rahimi när han var här. Möjligtvis Karalahti.

3 gillningar

Tack Nichlas, du lämnar med flaggan i to(r/p)p.
Rätt inställning rakt igenom.

2 gillningar

Fan vad jag kommer sakna världens finaste Taap

Ja laget blir mycket tråkigare utan Torps leende. Vilken kille! Undrar om det är det sista han gör i SHL? Gissar på HA eller Ettan med Dalen? Eller tror ni han slutar eller satsar utomlands? Några rykten?

Kommer också sakna Torpet! Skönare HV snubbe får man leta efter. Tycker han gjorde en fantastisk säsong i HA förra året. Hade inte gått vägen utan honom. Även i år var han rejäl och bra när han fick spela tycker jag men klart att det är hög konkurens i SHL och i HV. Tack för allt!

Tack för allt Tååpet! Kommer sakna din sköna dialekt och tuffa spelstil. Tack särskilt för att du valde att komma och hjälpa oss tillbaka till SHL!

1 gillning

Tack för allt Nichlas!
Som bäst när det gällde mot Löven ifjol.
Spelade ruskigt bra hockey när vi tog guld 2010.
Spillde oboy på bröstet och missade en match ( Visst var det Torp?)
Gedigen och fin karriär. Tack för allt

2 gillningar

Stort tack Torp! Viktig kugge i Allsvenskan och vägen tillbaka till SHL! Men nu måste man bygga ett lag för framtiden och då finns det ingen plats för dig vilket vi hoppas du köper!
Du kommer alltid förbli en HV71 ikon med ditt uppoffrande spel med stenhårda tacklingar.

Är inte många spelare som lämnar HV med så här många och goda vitsord :+1:

1 gillning

:heart:

1 gillning

Man kan ju inte annat än stämma in i hyllningskören. Nichlas är en hjälte och en sann HV-kille i hjärta och själ. Stort stort TACK för allt du har gjort för HV och för oss, Torpet. Du kommer vara saknad i HV-dressen!

3 gillningar