Vad får ni för intryck av honom i podden?
Fick intrycket av att han är lite självgod men ändå inte typ haha
Exakt samma känsla som jag fick.
Gillar valen!
Gött med Joona
Bra val som kapten, det är viktigt
Alsing verkar klivit fram under den första tiden i HV och är säkert ett bra val.
Jag kan dock inte helt se att dessa kaptensval är helt friktionsfria. Jag är medveten om att många här inne helt har avfärdat att det finns någon pågående AP-gate men i mina ögon förefaller det märkligt att AP går från C till ingenting…
Förutsatt att det inte är ett önskemål från Andre själv (vilket i sig skapar nya frågor) är det ju på något sätt ett ställningstagande från ledarstaben kring hur man ser på APs roll i gruppen.
Eller så har han insett att detta inte var något för honom och helt enkelt bett om att få vara utanför och bara fokusera på spelet?
Jo, i den bästa av världar är det så. Finns ju dock tyvärr några andra sämre alternativ också.
Ställer mig helt bakom det ställningstagandet isf. AP ska inte va kapten.
Alsing känns som en ganska lugn snubbe och därför tror jag han blir en bra kapten. Känns inte som att hans spel skulle påverkas negativt av pressen som kaptensskapet innebär.
Gillar valet av Olle. Förhoppningsvis är han redo att offra sin pung för föreningen likt Matttin Thöönbääj.
Fräscht val som troligtvis är väldigt genomtänkt av Blomman, Stille och Snöret. Nu kör vi! Full fart framåt!
Andre skulle aldrig varit kapten från första början. Dom rättar till ett tidigare misstag. Jag antar att dom har meddelat honom på ett proffsigt vis och andre accepterar det som en man.
Detta känns rätt bra enligt mig.
Män är generellt sett ganska dåliga på att acceptera saker, men jag hör likväl vad du säger.
Det är vi INTE ALLS! *stampar ut ur forumet och smäller dörren efter sig
I sådana fall är det inte en professionell man vi talar om.
Kanske om man lider av något mindervärdeskomplex. Men då får man jobba med den grejen.
Apropå det, samma som Mattias Remstam. Spelade klart matchen med spräckt pung, vad det sägs.
Då räknar vi in Alsing som en AB-värvning
Texten: ”Jag hoppas att jag har det bästa framför mig” – Jönköpings-Posten
Det är väl ingen nyhet?