Tråden om #38 Olle Alsing (C)

Olles mamma som ny sportchef, varför inte? :rofl: :rofl: :rofl:

14 gillningar

Tror hon hade gjort det bättre än Nubben.

3 gillningar

Alsing har poäng i 7 raka matcher. Han har verkligen imponerat hittills👏

13 gillningar

Kanske lite det man hoppades att Martinsson skulle vara men inte riktigt var fullt ut(20/21), den ledande backen.

1 gillning

Uttagen i veckans lag utav Sanny.
Kul för Olle :+1:

10 gillningar

Här är en som överraskat mig positivt. Tar ansvar i alla delar och har verkligen klivit fram offensivt. Just nu taktar han mot 40 poäng!

Sen känns han väl inte som en klockren kapten. Lite för anonym för det. Men i brist på andra naturliga ledare så får väl hans exempel på isen fungera som en vägvisare för övriga gänget.

7 gillningar

Instämmer till fullo! Han har varit riktigt bra, framför allt det defensiva spelet är bättre än vad jag väntade mig på förhand.

4 gillningar

Får vi bara bygga vidare på Alsing så blir han förhoppningsvis en Friberg/Pudas/Linus Johansson för oss. Tycker inte han har gjort ett dåligt byte sen han kom in.

6 gillningar

Jag föredrog nog mer din öl bild än AJ :joy:

2 gillningar

Han lär ju försvinna till Alperna nästa år

:o:

3 gillningar

En av AJ:s ökända färger :joy:

1 gillning

Bra BP iallafall

Om vi åker ur, ja. Annars har han ju faktiskt nobbat Schweiz redan för att vara här.

1 gillning

Tycker Olle borde få mer rampljus än vad han fått.
Bidrar otroligt mycket till detta lag.

15 gillningar

En ramsa på plats, Ollé, Ollééé, Ollé, Ollé… :clap:

5 gillningar

Riktigt stabil kille, både på och utanför isen. Väldigt bra beslut av Blomman o Co att utnämna Alsing till kapten han har verkligen överträffat skeptikerna.

5 gillningar

Undra lite hur man kommer göra nästa säsong angående kaptenerna? Med tanke på att möjligtvis fler hemvändare med mer “Kaptens aura” kommer hem. Behåller Olle C oavsett? Om vi spelar i SHL då vill säga.

1 gillning

Först och främst ska HV hålla sig kvar. Innan dess känner jag att det inte är relevant.

1 gillning

Jag tror att det finns en möjlighet att Pilut får C om han kommer hem.