Olles mamma som ny sportchef, varför inte?
Tror hon hade gjort det bättre än Nubben.
Alsing har poäng i 7 raka matcher. Han har verkligen imponerat hittills👏
Kanske lite det man hoppades att Martinsson skulle vara men inte riktigt var fullt ut(20/21), den ledande backen.
Uttagen i veckans lag utav Sanny.
Kul för Olle
Här är en som överraskat mig positivt. Tar ansvar i alla delar och har verkligen klivit fram offensivt. Just nu taktar han mot 40 poäng!
Sen känns han väl inte som en klockren kapten. Lite för anonym för det. Men i brist på andra naturliga ledare så får väl hans exempel på isen fungera som en vägvisare för övriga gänget.
Instämmer till fullo! Han har varit riktigt bra, framför allt det defensiva spelet är bättre än vad jag väntade mig på förhand.
Får vi bara bygga vidare på Alsing så blir han förhoppningsvis en Friberg/Pudas/Linus Johansson för oss. Tycker inte han har gjort ett dåligt byte sen han kom in.
Jag föredrog nog mer din öl bild än AJ
Han lär ju försvinna till Alperna nästa år
En av AJ:s ökända färger
Bra BP iallafall
Om vi åker ur, ja. Annars har han ju faktiskt nobbat Schweiz redan för att vara här.
Tycker Olle borde få mer rampljus än vad han fått.
Bidrar otroligt mycket till detta lag.
En ramsa på plats, Ollé, Ollééé, Ollé, Ollé…
Riktigt stabil kille, både på och utanför isen. Väldigt bra beslut av Blomman o Co att utnämna Alsing till kapten han har verkligen överträffat skeptikerna.
Undra lite hur man kommer göra nästa säsong angående kaptenerna? Med tanke på att möjligtvis fler hemvändare med mer “Kaptens aura” kommer hem. Behåller Olle C oavsett? Om vi spelar i SHL då vill säga.
Först och främst ska HV hålla sig kvar. Innan dess känner jag att det inte är relevant.
Jag tror att det finns en möjlighet att Pilut får C om han kommer hem.