Tråden om #40 Oskar Stål Lyrenäs

Vilka var med på den här förlängningen? Stillman vikarie som SC och Blomman som sydde ihop det? Kanske Björn va bollplank?

Hult och Niklas har inget med det att göra antar jag så känns som OSL med sin svaga försäsong och nu överbelastning är på väg neråt och ur truppen.

Stillman själv. Jag sagt det flera gånger nu. Stillman. Själv.

2 gillningar

Med lite hjälp av Blomman?

OSL om kontraktsförlängningen:
– Både jag och min familj trivs väldigt bra här så det känns fantastiskt att fortsätta karriären i HV71. Jag har under vintern haft bra samtal med coacherna om hur de ser på min roll och fortsatta utveckling och vi har en samsyn på vad som krävs för hur jag ska spela min bästa hockey kommande åren. Husqvarna Garden är en otrolig plats att spela hockey på så jag är glad att få göra det även i framtiden.

Undrar om NE och OSL har samma samsyn…

2 gillningar

En ofattbar förlängning. Vissa hyllar hans defensiva spel, men själv anser jag den inte sticker ut åt något håll eller på något sätt. Med andra ord en ganska platt spelare överlag med en hög dos av alibispel i sig. Ser inte viljan och modet, utan mer en som tar de mjuka vägarna och bekväma besluten.

11 gillningar

Tycker att skridskoåkningen och defensiven ger honom en roll som bra fjärdekedjespelare.

Tror han kommer vara borta från Hv innan jul. En av de mest håglösa spelare jag sätt i Hv.

He he, jo blomman lär varit med på tåget absolut.

NE har inte samsyn, kan nog torrt konstateras.

4 gillningar