Tråden om #40 Pär Arlbrandt

Pär Arlbrandt klar för återkomst till Hv71. Kontraktet är skrivet till säsongen 2016/2017! Fantastiskt roligt!

Välkommen tillbaks, Pär! :smiley:

Välkommen hem! Känns roligt. Härligt att klubben agerar!

Mycket trevligt, skönt med ett vettigt nyförvärv detta år…hoppas jag :wink: :slight_smile:

GRYMT!!! Tung värvning! Välkommen tillbaks Pär!! :smiley: :smiley: :smiley:

Känns som en spelare som verkligen kan få igång andra också, Thörnberg, Christensen, Arlbrandt t.ex vore ju ingen skit. Hur som ska det blir väldigt spännande.

Välkommen hem! Fy fan vad jag har längtat efter din återkomst!!

Välkommen tillbaka Arla.

Riktig klassvärvning av Hult. Välkommen hem Arla!

Kul att du valde HV Arlbrandt, trots att klacken bara sjunger hälften så högt som på andra arenor.

Välkommen Arla :smiley: Fantastiskt kul att ryktena stämde

[quote=“Inzaneclown”]
Riktig klassvärvning av Hult. Välkommen hem Arla![/quote

Återstår att se. -19 denna säsongen imponerar verkligen inte utan det osar lite Bremberg över det hela. Nr.18 är ju dock ett gammalt fint nummer som kanske kan ge lite flyt…

Varmt välkommen Pär Arlbrandt till Sveriges finaste klubb - Hv71.
Stor eloge till båda sportcheferna Johan/Johan och 2års-kontrakt dessutom :smiley:

Välkommen hem får man väl säga :slight_smile:

Har kritiserat Hult rejält för sin passivitet denna säsongen men får krypa till korset gällande denna värvning :smiley:

Blir kanon, av de senaste sju säsongerna som Pär gjort (dvs i högsta ligor) har han vunnit den interna poängligan sex gånger och kommit tvåa en gång (då räknar jag in denna säsongen i Biel). Det är ett mäktigt facit! Ser verkligen fram emot att se honom in action!

Äntligen en sniper! Har inte funnits sen Voutilainen! Grymt bra!

Någon som vet om blir spelklar tills imorgon?

Det menar jag att han ska vara, tyckte jag läste något om att han skulle spela sin första match mot ZAIK.

“Kan spela sin första match på torsdag” kan man tolka på två sätt…

De jobbar på att få honom spelklar tills imorgon enligt JP, så troligtvis spelar han imorgon.

ÄNTLIGEN! Välkommen tillbaka Pär :slight_smile: