Tråden om #41 Chris Campoli

Jag tycker Chris är bra. Och det står jag för.
Finns backar i truppen som definitvit inte ska ha mer speltid än vad han har.

Jag tror du missuppfattat mig om du tror att jag tycker Campoli är en dålig back, jag tycker han är bland dem bästa i HV precis som du.
Det enda jag menade var att han inte är på sin högsta nivå ännu, det finns mer att hämta så att säga. Och att du skiter i vad jag tycker är upp till dig, men vi är ju här för att diskutera våra olika åsikter, då borde du ju kunna ta våra åsikter seriöst om du vill att vi ska göra detsamma med dina :wink:

Vilken tur att du har koll på hur många matcher jag ser varje vecka! Hade jag inte haft dig så skulle jag trott att jag såg så gott som alla matcher, men så är det tydligen inte. Jag måste ha drömt. Tack!

Oliktänkande berikar. Glöm inte det.

Eee va? Jag pratar om att experterna på Cmore ser någon match i veckan. Inte du… :confused: Du borde läsa vad jag skriver CarlTheMan.

JohanB

Bra då fick jag det förklarat, släpper vi detta och hoppas på 3p i kväll. ha de fint. :sunglasses:

Sorry. Misstolkade helt enkelt. Tyckte väl att det var lite väl tråkig ton! :slight_smile:

Tyvärr kan mkt missuppfattas på nätet. Nu har alla sagt sitt, lets move on :wink:

Campoli så här långt: En tappad puck bakom mål som ledde till halvchans samt en chanspass i egen zon som också ledde till halvchans. Just saying…

Var det allt han gjorde, eller gjorde han någonting positivt också? :wink:

Han visar kvaliteter i offensiv zon emellanåt men tyvärr blir ju misstagen det som fastnar på näthinnan när de är så uppenbara. Var dessutom ur position vid 1-1 målet. Tycker fortfarande han är nonchalant med pucken och i positionsspelet.

Campoli fått ett “A” i samband med Fantens befordran. Grattis Chris!

Direkt felaktigt att ge honom ett A. Råder inga tvivel om att Campoli är en kompetent ishockeyback men någon ledare tycker jag inte han verkar vara. Tycker alltjämt att han, liksom Salmela, småfuskar i detaljerna och begår många egoistiska handlingar. Lite illa också att vi ger ett A till en spelare som kommit in under säsongen. WK, Fälth och P. Carlsson är alla tre exempel på mer lämpliga ass. kaptener.

Jag ser ingen av dom du nämner som assisterande kapten. Tycker trots allt att Campoli känns rätt ok. Den ende jag ser som alternativ är Ted Brithen som verkar va en fantastisk person, men han är ju också rätt ny. För övrigt verkar du lyssnat på Leif Boork. Egoistiska handlingar är ju hans ordval angående Campoli och Salmela :wink: .

Det är ju inte så att “egoistiska handlingar” är något extraordinärt ordval, men visst har jag lyssnat på Boork. Av de jag nämnde kan jag inte förstå hur WK, som varit HVs genomgående bästa spelare under två säsonger och tar ett stort ansvar på isen, inte ens har ett A på bröstet.

Det är väldigt väldigt väldigt svårt för oss fans att egentligen ha synpunkter på dugligheten på kaptener, eftersom vi inte vet varför dom blivit valda. Och vi vet inte deras roll i gruppen heller, eller hur de känner inför ett ansvar som kapten, hur bra spelare eller hur fantastiska personer de än verkar vara.

Bra skrivet, Sevin. Fälth är ett bra exempel. Killen verkade, när det gick som tyngst, vara av kaptensämne. Nu är han det inte… Något måste det bero på, något som vi inte har en aning om.

Den bästa spelaren behöver inte vara den bästa kaptenen (eller assisterande).

Självklart inte, men det tyder väl ändå på en att WK har viss karaktär när han står medan de andra faller. Och just karaktären tycker jag inte Campoli verkar ha, men ni har helt rätt i att vi inte har en aning om vad som händer utanför isen eller i båset.

Campoli har kritat på för 2 år!

2 år till med CC Cowboy alltså. Känns primärt bra men jag hoppas alla dessa korkade tvåminutare försvinner.

Riktigt gött tycker jag!