Möjligt att jag tolkar inläggen fel. Håller med om att Ryan hittills inte har levt upp till förväntningarna och precis som Dekman skriver så tror jag inte heller att Ryan kommer få spela mer så länge alla andra backar håller sig friska.
Vill inte hänga ut någon specifik kommentar men min uppfattning är att han får lite för ofta oförtjänt kritik som ibland går över gränsen.
I så fall missuppfattade du mitt skämt om hat-trick, det var bara lite torrt konstaterande att han hann med mycket på de tre minuterna. Givetvis önskar jag inte O’Byrne illa, tvärtom, jag önskar han givetvis all lycka till. Och vad jag har sett av honom vid sidan av isen så känns han som en ytterst sympatisk och rolig person. Get well soon!
Håller med. Mycket oförtjänt skit mot Ryan O’Byrne, visst, ingen ny Lance, men ogillar inläggen mot en HV-lirare som
kör stenhårt, stort blått hjärta - både på isen, fysen och utanför. Vem tror ni ligger topp-3 på fysen? Skärpning för fan!
Största felvärvningarna i HV71 historia???
Utveckla ditt resonemang.
Han är nog den sista jag vill se på isen i det här slutspelet. Flera av våra befintliga backar har svårt att hänga med och OByrne är ju inte den snabbaste i laget så att säga.
Sen kan jag också undra en sak kring detta, i min värld är de rätt stor skillnad på dessa 2 herrar sett till vilken sorts back. Gragnani är ju mer av offensiv och ROB nästintill obefintlig offensiv