- Hur många poäng gör Andreas Borgman 25/26
- 0-15
- 15-30
- 30-45
- 45+
Förutom tatueringarna så säger han bra saker. Om att det skall vara högt i tak, lika för alla etc. Nämner även att Pilut är nära vän…. vilket kanske är relevant givet den skumma situation som just nu infinner sig i laget med en gubbe som inte har kontrakt.
Lite kul att han och Hepo varit på varandra ordentligt tidigare
Vi har pratat om det här med kravställare och att det var jäkligt raka rör under vår guldålder. Petrasek, Liv och co var vänner men höll inte tillbaka med nåt. Om man var dålig så fick man höra det.
Tycker både Borgman och Niklas Hansson är två som står för just det och som vet vad som krävs för stå på högsta prispallen. Kan visa sig vara två oerhört viktiga värvningar som höjer nivån på saker. Det är iaf min förhoppning.
Status på honom?
Fan att det är just Borgman, känns som vår kanske viktigaste spelare iår? Hoppas det inte blir långvarigt… kan bli en lång och jobbig säsong detta
Kan bli borta länge tydligen. Seriöst. Det vilar ju nån form av förbannelse över klubben.
Vad tusan var det som hände honom egentligen?
Alltså jag såg inte vad som hände. Men högst troligt snubblade han på pucken, trillade i isen o bröt armen. Typ.
du menar att han vilade på pucken istället för med pucken?
han sa att ANton är kass och numera i frysboxen ![]()
Seriöst? ..suck en seg mardröm på repeat var det nån som sa i en annan tråd. Sammanfattar läget bra.
Underkroppsskada. Handlar inte om månader enligt Kalman. Men det gör det säkert ändå.
Var lite orolig att det var den gamla axel(?)skadan som gjorde sig påmind. Förhoppningsvis något som läker ut hyfsat snabbt för Borgman behövs verkligen där bak där hans närvaro skapar trygghet till forwards
Enligt FB så är menisken paj på Borgman, vet inte sanningshalten i detta.
Känns underligt att han tränat på is då, röd tröja
Borgman sa innan han blev …skadad… att han var ”klar med att förlora”. Då undrar jag vart han ska ta vägen resten av säsongen? För inte fan kommer han ha nån större påverkan på läget…..
Det jag anmärkte på då var. Ur vilket kontext yttrar han sig? För inte har väl han varit med och förlorat i den grad som HV gör?