Välkommen tillbaka! KUNG!
lär bli 55 igen eller?
Bästa trådöppningen sen Petrasek återvände från Ryssland!
TRE ÅR?! Bra jobbat Björn, nu börjar vi snacka.
Vi behövde en Borgis!
Den var inte ens låst.. Någon skötte inte sitt jobb 2017 ![]()
Borde kunna locka hem pilut eller? ett backpar där så är åttondelsfinalen klar
Eller så visste någon något redan då…
Galet! Välkommen tillbaka!
Jag trodde inte på detta. Dumstrut på mig.
Fantastiskt bra. Välkommen tillbaka. En borgy mot en borgy.
Lär väl ha lite med HVkopplingen men också klirr i kassan. Borde väl hamna runt 200?
En riktig klassback med solid defensiv, en bra första pass och fin skridskoåkning.
Spelar sällan fast sig i egen zon.
Bara Borgman in kommer minska tiden i egen zon.
Hatten av ![]()
![]()
Att byta borgman mot engsund måste vara ett uppköp väl? Iallafall om vi tänker att vi ska vara ett puckförande lag
Att få bocka i ”följer” på denna tråden igen är smaskens.
Välkommen tillbaka Andreas.
Hoppas du spelar lika ohämmat som senast.
Kör hårt!
“Ingen” som såg den komma.
Jönnet tillräckligt stort för honom nu då ![]()
Kudos för den på 3år BL.
Ja, låt gänget kolla på highlights från 2017 för att tagga igång. Grabben här hemma kollar de där klippen om o om igen.
Underbart att få hem Borgman!
Jag tror också att vi får tacka @Diabolics för denna värvningen. När han körde upp bredvid Borgman och spelade HV-låten när han lirade i Scandinavium och spelade för Frölunda måste gjort sitt också!
Välkommen Borgman (Borgy?)!
Riktigt bra värvning. Visst det kostade säkert, då det verkar varit en hård budgivning med Rögle, men det är på spelare som just Borgman som man ska spendera pengar! Perfekt avlastare för Alsing som fått dra ett stort lass själv.
Att göra en sån här värvning, dagarna efter att man säkrat upp en topp målvakt, såhär tidigt in på Silly tror jag kan locka andra spelare att gå samma väg (till HV71). Gött!
Borgmästaren.
Bara hoppas han verkligen vill till HV och att det är ett genomtänkt kontrakt.. Bara hoppas på bra utfall nu! ![]()
Fuking bomb! Fy fan vad nice!