Tråden om #55 Andreas Borgman

Riktig klassvärvning som Liljanders rott i land. Ska bli kul att se Borgman på isen igen.

1 gillning

Där ja! :raising_hands:

1 gillning

Får in en riktig ledare med en härförare av rang!

1 gillning

Ny kapten? Om inte annat ett A på bröstet!

3 gillningar

Kul och otippat. Glad efter en lite beskrivelse med Piluten.

Bra att en markering kom. Det behövs :slight_smile:

2 gillningar

Nja. Snack om storstad osv.. bevisa dig först, sen får vi se.

2 gillningar

Vill se siffrorna bakom detta kontrakt, supertaggad och dundervärvning. Men jag vill se smartness bakom dessa värvningar. Eller är det enbart plånboken som har makten här?

2 gillningar

HV har helt plötsligt 3 spelare i Tre Kronors preliminära trupp till VM. Såja

3 gillningar

Typ kommer vara shl bästa back sånt kostar.

4 gillningar

Vi kommer spendera pengar, det är ett måste. Det gäller dock att lägga dessa pengar i rätt fickor. Fel fickor tillhör t.ex Tikka och Teden. Rätt fickor, på förhand, är t.ex Borgman.

8 gillningar

rätt fickor: köp ut Teden och tikka

Galet bra värvning.

Stark defenvt, fin skridsåkning och blick för spelet.
Landgslagsback

Också i rätt bra ålder.
Borde lätt ha 3 fina säsonger framför sig!

7 gillningar

Jag tycker att det ärr jätekul Andreas Borgman komma till HV71! Alla Thailand fans i Thailand är jäteglada nu! สวัสดี! Heja HV! :melting_face:

15 gillningar

Dessutom får vi en ledare som sätter stort värde i det hårda jobbet :+1::oncoming_fist:

5 gillningar

Solklart med en bokstav här. Mer ledare än hela förra säsongens trupp tillsammans.

1 gillning

Alsing och Engsund 240 i månaden enligt Aftonbladet.
Knappast att Borgman har mindre?

Inte billig men klass!!

2 gillningar

Vilken av Andreas ledaregenskaper har imponerat mest på dig?

250+ får vi nog räkna med men om han håller samma klass som senast i Frölunda är det värt det alla gånger.

1 gillning

Har noll problem med spelare kostar bra med cash så länge de är på rätt spelare.

Kostar ”Borgy” 250-280 ja då får han göra det. Det är klass.

2 gillningar

Men smeknamnet Borgy reserveras väl för Henrik Borgström va :blush:? Man får väl hoppas att han kommer tillbaka snart(importer i Schweiz brukar ju sitta osäkert)…

1 gillning