Riktig klassvärvning som Liljanders rott i land. Ska bli kul att se Borgman på isen igen.
Där ja! ![]()
Får in en riktig ledare med en härförare av rang!
Ny kapten? Om inte annat ett A på bröstet!
Kul och otippat. Glad efter en lite beskrivelse med Piluten.
Bra att en markering kom. Det behövs ![]()
Nja. Snack om storstad osv.. bevisa dig först, sen får vi se.
Vill se siffrorna bakom detta kontrakt, supertaggad och dundervärvning. Men jag vill se smartness bakom dessa värvningar. Eller är det enbart plånboken som har makten här?
HV har helt plötsligt 3 spelare i Tre Kronors preliminära trupp till VM. Såja
Typ kommer vara shl bästa back sånt kostar.
Vi kommer spendera pengar, det är ett måste. Det gäller dock att lägga dessa pengar i rätt fickor. Fel fickor tillhör t.ex Tikka och Teden. Rätt fickor, på förhand, är t.ex Borgman.
rätt fickor: köp ut Teden och tikka
Galet bra värvning.
Stark defenvt, fin skridsåkning och blick för spelet.
Landgslagsback
Också i rätt bra ålder.
Borde lätt ha 3 fina säsonger framför sig!
Jag tycker att det ärr jätekul Andreas Borgman komma till HV71! Alla Thailand fans i Thailand är jäteglada nu! สวัสดี! Heja HV! ![]()
Dessutom får vi en ledare som sätter stort värde i det hårda jobbet ![]()
![]()
Solklart med en bokstav här. Mer ledare än hela förra säsongens trupp tillsammans.
Alsing och Engsund 240 i månaden enligt Aftonbladet.
Knappast att Borgman har mindre?
Inte billig men klass!!
Vilken av Andreas ledaregenskaper har imponerat mest på dig?
250+ får vi nog räkna med men om han håller samma klass som senast i Frölunda är det värt det alla gånger.
Har noll problem med spelare kostar bra med cash så länge de är på rätt spelare.
Kostar ”Borgy” 250-280 ja då får han göra det. Det är klass.
Men smeknamnet Borgy reserveras väl för Henrik Borgström va
? Man får väl hoppas att han kommer tillbaka snart(importer i Schweiz brukar ju sitta osäkert)…