Han ser extremt bra ut! Sen är han bra på rören med.
Översättning tack…
Tror att behövs int. Bara nånting skön av det andra gänget i stan.
Var en riktig chef i finska slutspelet.
Riktigt bra värvning. Kanske rent av den bästa värvningen när vi summerar säsongen sen.
Seppälä bänkar tydligen 165kg enligt fys-Sandstedt.
Ska bli kul att se honom göra en Halvnelson på Omark i vinter.
Så bra på rören och 165kg bänk är en merit för sig!
Skönt med ett riktigt ankare istället för Glad, Martinsson eller Bengtsson. Mer trygghet absolut
Jag vill påminna om att vi håller en god ton i våra diskussioner. Fick radera ett meddelande nu som var allt annat än okej att skriva. Tack!
Den här killen kommer bli viktig. Hur ser skadeläget ut? Han var inte med senast.
Visst va det dag-till-dag?
Kommer spela imorgon!
Hoppas han ger Little en fläskläppälä.
Strålande smeknamn på denna gubbe
cirkulerade ett klipp efter iko matchen(trorj ag det var) där det såg ut som seppälä haltade lite i spelargången, blev lite fundersam ifall han också störs av någon liten skavank. Hade han inte något på försäsongen?
Han är bara gubb/hockey/stel tror jag. Såg samma stapplande. Stor, muskulös, men kylskåp, är min killgissning.
Täckte ett skott i slutet av 3dje mot Oskarshamn på benet , nog lite därav tror jag han haltade.
Den här killen är fan king, glider in på Nordic Wellness här i city nu efter 4 och bara öser på.
Känns som en som verkligen tar sitt tränande seriöst ( eller tycker att det är för slappt på Hvs träningar )
Eller för att det finns annat som intresserar på ett offentligt gym. Tror inte direkt dom har för lätta vikter uppe i HG
Förstår inte vad du menar
Hur e det med Seppälä? Nöjda, int nöjda?