Tråden om #61 Axel Rindell

Då la Alsing ut detta också och han lär bli kvar…?

https://www.instagram.com/p/DWiqR2piPUH/

Bara att Rindells kontrakt går ut som är skillnaden. Vi får väl se.

Borde inte Axel tackats av samtidigt som de andra idag, om det var klart att han lämnar?

hoppas han blir kvar!!

6 gillningar

Känns som att de som tackades av idag redan hade andra klubbadresser?

1 gillning

Verkar ju tveksamt om Joona har det

Rindell säger till Jp att inlägget enbart syftade på att han tackade för säsongen som har varit.

Han utesluter inte en fortsättning i Hv :+1:

17 gillningar

Skönt :face_exhaling: :sweat_smile:

Hoppas innerligt att han presenteras snart. Får magsår av silly​:sweat_smile:

Lös det isf! Men han är nog för dyr för en högerskjutande 36-poängsback i 25-års åldern :slight_smile:

Axel är en av mina absoluta favoriter i dagens HV. Hoppas verkligen att de löser en förlängning!

3 gillningar

Alla älskar en comeback king. Vi älskar således Axel.
Han är poster boy för high risk high reward. I allt han gör, troligtvis även när han borstar tänderna.
:sweat_smile:

7 gillningar

En glad skit, var otroligt glad och trevlig när man mötte han på färjan till Gotland där han sa att det skulle bli kul att spela för Hv.

4 gillningar

undra om han har samma åsikt nu? :cold_face:

Nu har jag ju inte mött o pratat med han sen den gången. Men han verkar ju trivas, sen kanske tabellläget hade varit roligare men känns ju ändå som att han fått växa som spelare i Hv. Trots allt.

1 gillning

Han fick ju spela ur Leksand, borde vara överlycklig :grin:

2 gillningar

Som jag sa..

Är dock tämligen säker på att vi ser Rindell i HV nästa säsong.

6 gillningar

Tror inte Axel hade passat i FBK. Surt om vi tappar honom. Särskilt till största rivalen.

Fjäder i hatten till Björn och kanske även Anton som fått en av SHLs mest utskrattade spelare (i leksand) att bli intressant för FBK.

3 gillningar

Hoppas vi kan behålla det som har varit bra iallafall, för det har fan inte varit mycket. Förjävligt om vi inte lyckas behålla Rindell heller.

Ser inget lag som skulle vilja ha Rindell då han är väldigt svag bakåt. Många lag bygger defensivt starka lag just nu. Färjestad skulle absolut behöva förbättra sin defensiv, inte försvaga den.