Tråden om #61 Axel Rindell

Har varit väldigt tyst kring Axel nu ett tag. Blir det förlängning tro? Eller väntar Axel/HV in den nya tränaren för att se vad han tänker, innan ett beslut tas.

Blir verkligen mer och mer nervöst desto längre det är tyst här..

Osäker om en herre som denna skulle passa in i en tråk hockey À La Ericsson(?). Men men, vi får väll se

David Quenneville som är snarlik spelartyp har ju visserligen funkat svinbra under Eriksson så jag ser inga konstigheter med att Rindell skulle funka. Kanske t.o.m bättre med en tydligare coachning i defensiven.

6 gillningar

Tror vi kan förvänta oss en förlängning närmsta dagarna.

18 gillningar

Litar på dig nu. Annars är veckan förstörd.

2 gillningar

Trevligt!

Sandquist till frågan om Rindell: “Så som jag tolkade Hult i vårt snack så finns det ett kontrakt på bordet från HV men att det är upp till Axel att bestämma sig.”

AXEL, SKRIV PÅ, SKRIV PÅ, SKRIV PÅ!

4 gillningar

Lovade mig själv att köpa en tröja med Rindells namn om HV överlevde kvalet och han skriver på, så gör mig lite fattigare tack!

6 gillningar

Om nu Axel råkar vara inne och kika i sin egen tråd får vi ta det på finska -
Axel - Allekirjoitathan sopimusehdotuksen!

7 gillningar

Skrivpådetjäävlakontrakktett nuuuu! Perkele!

4 gillningar

Axel - Rakastamme sinua! Pysy täällä!

2 gillningar

Han är ju väldigt bra på engelska så vi får väl hoppas att HV gav honom an offer he can’t refuse!

1 gillning

Känns inte som det. Isåfall hade han väl tagit budet direkt?

Kan väl lika gärna ta det på persiska också då, ifall ifall.. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Axel, lotfan gharardad ro emza kon, mamnun :folded_hands:

7 gillningar

Jag kan köra på spanska

¿Axel, puedes escribir tu nombre en el contrato? :rofl:

3 gillningar

Happ, då kör jag på svenska.

Skriv på din förbannade finn-j^^el!

4 gillningar

Här kommer ett Västgötskt bidrag: Skriv på nu för bövelen å ös på mä poäng, dä ä dä änna rätta!

5 gillningar

Ge han en bastu och en hembrännare så skriver han på!

3 gillningar

Rindells agent säger att Rindell stannar i HV om det blir Svergie men att det finns intressen i Europa. Det borde vara klart inom 2 veckor och en tät dialog förs med Hult.

Känns bra detta…

6 gillningar