De blir nog Schweiz för Rindell tyvärr. Hans spelstil skulle passa perfekt där.
Spelstilen, Ja kanske. Men spelaren? Mer tveksam där. Det är en rejäl chansning fortfarande. Väldigt 50/50 och importerna brukar ha rätt höga krav på sig i Tobleroneligan.
Rindell till en vettig peng? Absolut!
Rindell i kamp med typ Schweiziska klubbar? Tack und hei!
Exakt. Rindell var en väldigt positiv överraskning i förhållande till lön/roll i laget. Men han var ju ingen Laleggia.
Äääh.. Får la ringa släggan annars. Så himla mycket har han inte hunnit lägga av..
Kan man prata med en tämligen chipsfet Dick kan man prata med en nyss vältränad slägga.
Tycker Rindell var väldigt jämförbar med Laleggia
Skulle gissa på att det finns intresse från typ tjeckien och Tyskland. Inte säker på att hans spelstil attraherar Schweiz?
Skriv på nu då! Släng in en bastu i kontraktet Hult!
Enligt Agenten så borde det va klar inom kommande eller veckan efter det?
Jag tror HV väntar med att gå ut med förlängningen till första juni.
Den 6/1 kommer man gå ut med förlägningen på sina sociala medier.
Mark my words.
(Ingen inside info, jag är bara väldigt säker)
Skriver han på för amerikanskt kontrakt eller får vi vänta ända till januari?
Skrev det i en annan tråd, men skriver här också.
Cyklade förbi Garden i lördags. Där stod några spelarbilar; Hatakkas, Angs och Rindells.
Drar inga större slutsatser av det, mer än att jag vet att Hatakka och Ang är hemma i respektive länder och kommer tillbaka om ett gäng veckor, samt att Rindells bil uppenbarligen inte är tillbakalämnad ännu, trots att säsongen tog slut för ett antal veckor sen.
Förhandlingar pågår alltså. Blir han kvar?
Kan ju också vara så enkelt att kontraktet på bilarna räcker till sista April. Skulle tro att bilfirman sannolikt vill byta alla bilar efter 12 månader för att kunna sälja de så högt som möjligt.
Hoppas man går ut med en förlängning imorgon. Hade varit passande på Valborg och ett fint slut på veckan!