Ap20 Borgy Win ny förstaline?
Man kan ju alltid testa han där och se vad som händer men känns som ganska stora skor att fylla för en kille direkt från AS.
Han är ju för go i intervjuer asså Hahah
Det enda som skär i öronen är stockholmskan, låter som en riktig hummer-snaskare
Skämt åsido så verkar han ha en riktigt bra inställning!
Det där är inte hummersnaskar-stockholmska, det där är knegar-stockholmska. Låter rätt härlig faktiskt måste jag säga, pratar som en arbetarfarbror från gammal Astrid Lindgren-film😅
Bara jag som tycker han överarbetar i BP och därför lätt kommer ur sin position?
Kan iofs vara de order han fått men gör det svårt för övriga spelare.
WIN med gipsad fot och kryckor på färjan från Gotland nu. Fick han gå av igår?
Var det gipsad eller lindad? Typiskt, han som ändå verkade göra det helt okej i fjärde.
Var fixerad, inget stödjande och ingen sko/toffla, så såg gipsad ut (även om jag inte är 100).
Han gick fint när vi mötte han igår i Visby så han kan ju ha dansat vilt på banketten.
Va fan, hur? Var det skotttäck eller? Trist
Nu när jag tänker efter så täckte han faktiskt ett skott i matchen som gick på foten
Skadad efter en lagaktivitet. Gipsad.
Hoppas WIN inte blir borta länge. Nya spelare från allsvenskan behöver all tid de kan få för att acklimatisera sig i SHL. Möjligheten för WIN kommer försämras drastiskt om det här är en allvarligare typ av skada.
Trist. Gillade hans intensitet . Hoppas han snart är tillbaka
Eller så har Hockeynews skrivit artikeln efter att ha läst här på forumet?
Tråkigt men lär inte påverka starten då han är en av våra femtioelva breddspelare.
eller hur, nu har vi “bara” femtiotio breddspelare kvar
Misstänkt sabotage av någon av de övriga 50?
”Forwarden William Ignberg Nilsson har skadat foten och tvingas nu till operation. Det konstaterar HV71:s läkare Jonas Kalman efter att ha undersökt honom under måndagen. ”Jag räknar med att han är borta 3-4 månader”.
William Ignberg Nilsson ramlade och skadade foten under vistelsen på Gotland förra veckan. Nu har HV-forwarden undersökts och resultatet av undersökningen visar att Ignberg Nilsson blir borta en tid.
– Tyvärr kommer William behöva opereras de närmsta dagarna och jag räknar med att han är borta från spel under cirka 3-4 månader, säger doktor Jonas Kalman.”
Det är ju en parodi…