Tråden om #74 Sean Day

220000 vill jag minnas

1 gillning

Det jag stör mig på enormt att Day får chansen hela tiden medans Fransson tex gör 1-2 dåliga matcher och är sen tok bänkad. AB har absolut favoriter i truppen. Sänder piss signaler till hela laget hålla på så!

2 år? Shit. Vi hade verkligen behövt den där skräddaren från Varan-TV som godkänt/nekat nya avtal. -Där blir det nej, där bidde det bestämt nej. Skräddaren säger nej.

3 gillningar

Va det inte hockeylabbet som tokhyllade honom?

Horribelt…

Han ska fan inte spela en minut till. Varje minut han får lägger jag på abs axlar. Sämsta värvningen nånsin!

Tycker nog att Day blir bättre och bättre. Gjorde inte bort sig mot Modo

17 gillningar

Helt enig.
Han är på rätt väg.
Bra insats från halva förra matchen.
Spelar lite mer på kropp, ser till att ta bort sin gubbe, spelar enklare och bidrar offensivt.
Övertygad om att det kommer landa i:
“en bra värving”
trots att startsträckan var lång och pinsam.

8 gillningar

Håller med. Jag tycker dock att han känns ojämn. Hoppas han steppar up och blir jämn

Kan ju tänka mig att Blomman resonerat som så att han sett en höjd hos Day som kommer göra mer nytta än det t ex Fransson kan bidra med i år. Och då gett Day chans på chans att förstå svensk hockey och hitta ett sätt för honom att växa in i det. Trots att han baserat på insatser inte förtjänat det.

Day har varit bättre på slutet, idag tyckte jag tom han såg ut att brinna lite för det. Förhoppningsvis kan ett rejält tålamod visa sig vara värt det i det här fallet.

2 gillningar

Man får köpa att en del behöver matcher matcher och fler matcher för att komma in i det.

Men om man heter Tommi Tikka då?

Vissa behöver fler än andra!

1 gillning

Jojo det är tydligt. Vissa kommer aldrig komma in i det

1 gillning

Det tåget har gått.

Det är en helt annan tråd

Medveten. Men det har funnits större OT än såhär :smirk:

Ehhh, ja det är jag böjd att hålla med om

1 gillning

Sjukt frustrerande för det syns hur jävla bra han kan vara, tyvärr går han på 70% för mycket, men har helt klart spelat upp sig. Kan man få upp honom nära 100% varje match så jävlar.

2 gillningar

Denna karl växer! Spelar mer och mer fysikt och måttade ett slag som hade sänkt en LHC spelare. Thats good in my book!

23 gillningar