Vet inte om det är så jävla likt egentligen, men jag tänker alltid på Ron Swanson när jag ser honom.
Det är fan sant alltså
Å jag tänker på Lemmy Kilmister i Motörhead, fast utan vårtor
It is another day!
Sångaren i imagine dragons, fast lite rundare om kinderna.
Ser ut att vara bra tryck i dom överarmarna. Förstår att hans högerkrok kändes när den träffade silveransiktet.
Verkligen anmärkningsvärt hur stor förbättring Sean har gjort. Så som han spelar just nu så är jag glad att han är här även nästa säsong.
Älskar att han börjat använda sin storlek och skridskoåkning till att börja smälla på lite också.
Hoppas han fortsätter på inslagen väg!
Jävlar vad Day har lyft sig. Spelar tom fysiskt idag.
Har har spelat fysiskt ganska många matcher nu. Det var väl i samband med att han började göra det som det släppte lite för honom.
Håller med. Spelat riktigt bra snudd på när HV började vinna.
Gillar hur han agerar polis med enorm pondus efter att det är avblåst. Som i Luleå-matchen senast, flera gångar när två spelare bråkar åker han bara emellan lägger armarna runt och flyttar bort Luleå-spelaren och verkar säga typ “Du vill inte bråka med mig” och Luleå-spelarna slutar direkt vara aggressiva.
Han är ju 191 cm lång och väger runt hundringen, han blev själv lite förvånad när han fick Luleå-spelaren att flyga runt som en liten vante.
Sean the LHC slayer. Har verkligen gjort Cluben-spelarna till sin bitch i båda matcherna. Finns inget bättre sätt att vinna min respekt i alla fall. Älskar karln
Det där är så jävla viktigt. Joona Louto sa samma sak efter förlängningen av sitt kontrakt.
Verkar som att spelarna har jävligt roligt, dom trivs. Fan va skönt att höra.
Är det vi just nu ser på isen ett resultat av detta? Troligen.
Riktigt bra betyg till hv och laget att 2st importer trycker på detta.
Ja det är sjukt viktigt då vi får lättare att få spelare att stanna, komma till oss, spela för annat än bara lön, och så klart prestera bättre.