Sean har väl Instagram tror jag.
https://hockeysverige.se/intervju/sean-day-om-sin-forvandling-i-hv71-bade-jag-och-coacherna-ar-overens/ Hela artikeln är klart intressant. Uppenbart att det är en person där känslorna styr mycket och även intressant hur analytisk och öppen han är kring hur han upplevt första tiden här. Man märker vilken press han känner på sig själv då han är noga med att betona att han spelar bra nu.
Och det där med utvisningar, att han varit disciplinerad där. Riktigt imponerande att hittat nivån så pass bra, han behöver verkligen inte göra mycket mer än att vara på rätt plats och använda sin blick
Inte vad jag kan hitta
Ok, jag hade nog fel för mig.
Hittade det här kontot dock men det är ju uppenbarligen ett fejkkonto. Undrar dock varför Tikka och Starke följer det.
Happy birthDAY!
Grattis Day! Du är den spelare som enskilt lyft sig från botten till toppen. Bra jobbat grabben!
Härlig intervju med Sean Day. “The last 20-25 games, I feel like I can defend anybody”.
Day gnuggar på bra och jobbar ner den där tråkiga +/- statistiken, sakta men säkert. Har varit väldigt jämna insatser de senaste 20 och jag hoppas att han kan fortsätta hitta sätt att utnyttja sin fina skridskoåkning. Personligen tycker jag att det är den roligaste överraskningen denna säsongen. Att en snubbe kan vända en så tuff och deppig sinnesstämning till att nu ha riktigt bra självförtroende och leverera kväll ut och kväll in.
Som vanligt bra av den eminenta Johan Freijd.
Har blivit en personlig favorit i detta lag. Glad att han har ett år till på sitt kontrakt.
Man ser glädjen hos Sean och hyllar oss fanns fantastiskt bra.
Tänk vilken vändning. Så som han inledde säsongen trodde jag han skulle vara borta innan juluppehållet men det är bara lyfta på hatten!
Instämmer, jag tänkte samma sak. Att komma till en ny klubb, inte passa in och då släppa in -19, det såg inte bra. Man såg ju från håll att han inte trivdes och verkade svara på de dåliga prestationerna med att hänga läpp.
Men sedan hände någonting. Och efter den där vackra högerkroken i trynet på silverfisken så verkar det vara en helt annan spelare, med en helt annan attityd.
Tänk vad mycket det är som sitter i huvudet. Väldigt starkt av Sean att resa sig och vända på säsongen
Alla mår bra av att sätta en höger i ansiktet på en Silverfisk!
Framgångskoncept. När möter vi dem igen? Vilka ytterligare spelare bör genomföra denna procedur?
AP 100% på Nick Shore
Går från klarhet till klarhet.
Just nu känns det väldigt bra att han även är här nästa säsong om vi håller oss kvar
Det håller jag däremot med om. Vilken förvandling. En av våra bättre backar. Trygg, spelar enkelt, placerar sig mycket bättre samt vågar transportera puck.
Tror Day kommer tokdominera i SHL nästa säsong, så bara hålla tummarna för att vi får uppleva det.
Vilken storkuksaura på Day just nu. Vår bästa spelare idag. Detta trots att hans backpartner var helt under isen
In med Borgman på hans plats.
Fel tråd?
Status på honom?
Sambo, tror jag.