Tråden om #74 Sean Day

:stuck_out_tongue_closed_eyes: :rofl: såklart

Blir han spelklar? Vill ha det klart. Tror han är oerhört viktig!

1 gillning

Eftersom han har belgiskt medborgarskap är det väl inte mycket pappersexercis att tala om? Borde vara spelklar om alla skött sig.

1 gillning

1 gillning

Om han då just har en giltig ID-handling som styrker det. Behöver inte vara säkert då han bara är född och levt där som barn.

Tror inte han hade tränat hela veckan ihop med kaski i första backpar om han inte ska spela på lördag.
Känns jävligt konstigt isåfall.

4 gillningar

Eller så chansar man på att han blir spelklar. Har ju hänt förr.

-3 säger inte allt hoppas jag.
Såg inte matchen tyvärr.

verkligen inte, skötte sig bra för att vara första matchen. känner ingen oro där.

2 gillningar

Som jag skrev i matchtråden var det dåliga markeringar framför mål. En genomgång med Stillman och kolla på klipp så blir det garanterat bättre vad det lider.

3 gillningar

Han va ej bra alls. Väldigt virrig. -3 säger precis allt.

1 gillning

Såg ett par lägen då motståndarn med fördel tacklas, men ikke.
Lite korkat inte dra fördel av den kroppshyddan.
Stillman har ett jobb att göra.

Har ni sett samma match? :crazy_face::wink:

2 gillningar

Haha det e sjukt vad man ser olika på saker haha! Han måste tuffa till sig rejält, rätt mesig trots sin storlek.

1 gillning

Det är ju ingen fulländad Sean day, jag gillar hans skridskoåkning och man ser att det kan bli något extra liksom.

Killen har knappt varit här en vecka och aldrig spelat på stor is. Tycker man såg lovande tendenser ändå.

3 gillningar

Hade varit bättre att lasta in Släggan istället för denna värvning. Hur tänkte man där?

Kan vara av olika anledningar. Inget intresse ifrån varken CA eller Släggan. Eller så kom man inte överens.

Day gjorde en bra första match med tanke på att han precis anlänt. Han visade mycket bra tendenser och på sikt kommer han vara en av våra viktigaste backar.

Är det bra vara inne på tre mål bakåt? Långt i från bra, jag tror han kommer bli bra man förstår inte detta att han gjorde en bra match.

1 gillning