Håller med om det, särskilt första versen… Knappt ingen som kan den
De får väl börja dela ut allsångs-häften.
Känns det ungdomligt att sjunga om luder?
Tycker det är omoget och inget jag hade skrålat med på direkt…
Dessutom: skall det nu vara någon typ av hyllning så kanske man inte skall åberopa det skrået. Det blir lite knasigt i logiken.
Dessutom så började denna melodin köras på J-södras läktare i somras så man kanske skulle hitta en annan melodi
Just därför den dyker upp inom hv nu. Packen från j södra är dom som ställer till med oreda i hv klacken.
Radan känns ju som en väldigt fin familjefar och förebild, känns lite “sunk” med den texten.
Det är tyvärr samma snorungar som går på både södra och HV
Ja, det ordet kan bytas ut… Annars en bra ramsa tycker jag!
Måste ändå tycka lite “synd” om Radan som blivit luggad av målvakterna på solklara mål två matcher i rad.
Tycker Lenc är en av få som verkligen ger allt i varje match, man kanske skulle prova honom med Fisken och André?
Men ändå…det är 2024 nu och då kan man inte göra som Lenc gjorde igår. Ta emot passningen, lägga pucken till rätta och sen skjuta i “plockhöjd”. Det tar för lång tid även om det handlar om tiondelar. Det funkade möjligen för 20 år sedan, men inte nu. Man måste skjuta direktskott.
Ja så är det kanske, men det är nog där hela laget står just nu. Man saknar självförtroende och då blir det att man tänker/siktar/håller pucken snäppet för länge och tillfället är förbi. Mot FHC däremot tycker jag inte Radan gjorde något direkt fel, Lasse gjorde en grym räddning.
Blev du pilsk, såhär i pridetider eller varför postar du denna?
Kolla lådan haha
Heja Rádano Lencík