Tråden om #8 Colby Sissons

Snabbt jobbat av Freijd med Photoshop.

Ny “finne”.

1 gillning

Nubben bygger för Allsvenskan?

1 gillning

Frågan är hur snabbt han kan vara spelklar.
Inget toppspelare, men bör väl kunna lyfta backsidan något i alla fall

Vi är övertygade om att han kommer att höja vår backsida i slutskedet av säsongen

-Kent

1 gillning

Räcker ju att ställa ut ett par skridskor på isen så höjer dem backsidan i slutskedet av säsongen…

3 gillningar

Välkommen Colby!

1 gillning

Om detta betyder att man petar Maalathi och landen så är det bra.

Förhoppningsvis kliver han in och petar Maalahti och att vi kör på sex backar. Har aldrig fattat detta med att rulla på sju backar.

5 gillningar

Säger Nubben det, som har stenkoll på det mesta, som i stort sett lyckats med varje värvning, så måste detta bli en braksuccé…kan innehålla lite spår av ironi

Tänk om han är den där backen. Och grisar kan flyga

Det mest oroande med den här värvningen är att det är Kent Norberg som har gjort den, allt Kent Norberg gör i den här föreningen oroar mig!

Fast Sissons var jäkligt bra i Hästen den säsongen vi var i HA, men som sagt det var i HA.

5 gillningar

Jag hoppas på att han inte är scoutad av kent, utan bara tagits in på chans. Större möjlighet till en bra värvning då, känner jag.

8 gillningar

Jag avskyr det där photoshoppandet.

Ja, inte fan kan det bli sämre med sissons iaf. Mahlahti borde inte få spela en minut till.

3 gillningar

Välkommen Kolbi Sissoni!

Tror att det är typ det bästa man kan få i det här läget. Bättre val än Åkerström enligt mig.

Känns helt okey tycker jag. Hoppas på uppsida.

Jag hoppas mest att han kan räkna till fem, och vrida på huvudet då och då. :crossed_fingers:

5 gillningar

Bättre än åkerström helt klart

1 gillning