Välkommen till HV och stort lycka till.
Välkommen Lucas.
Må dina yllekalsonger sprida mjukhet till handleder och fina uppspel, för gudarna skall veta att vi behöver sådant.
Känner lite Strandell över killen men litar mer på Liljander+analytikerna än man gjorde på Nubbens fingertoppskänsla. Såg bra ut på spindeln iallafall
In spindeln we trust.
Stooor potential i denna ungtupp! Gillart!
Välkommen Lucas och kör hårt!
Välkommen. Hoppas för allas vår skull att potentialen både visar sig och kultiveras på ett optimalt sätt.
Välkommen Lucas! Hoppas du blomstrar och tar steg!
In med ett spindeldiagram asap någon. Så vi har lite stats att kika på.
Varmt välkommen!
Hans controlled exits är ju precis vad HV behlver
Välkommen! Känns väldigt bra att denna värvning är scoutad!
Välkommen!
Känner en helt annan trust nu när Björn mfl ligger bakom denna värvningen.
Lycka till!
Om han klarar SHL-nivån så kan han bli en stor tillgång. Betydligt mer rörlig och spelskicklig än några av de andra backarna (möjligen LaLeggia och Day undantagna).
Björn Hellkvist gillade Lagerberg mycket men sen när han fick kicken så drogs även Lagerbergs istid in om jag minns rätt.
Odraftad men SHL debuterade som 17åring
Kan nog bli bra på sikt, hög potential och spelartypen är helt rätt om vi ska blir ett mer spelförande lag.
Lovande och av det lilla jag sett så kan det ju kanske bli helt ok OM han fortsätter sin utveckling OCH klarar av lira SHL hockey.
Spindlar etc från HA ger jag inte så mycket för. Stor skillnad på ligorna.
Bara för lite perspektiv på det, så man inte skenar iväg helt för bra stats i HA…
Precis, dock ger det en bra bild för vilken typ spelare personen i fråga är. I detta fall blir det ju ganska tydligt att Norbe är en allround-back