Ikväll hoppas jag att Dichow sänker en jävla massa Norrlands!
Dichow vår gud stoppade Crosby och Mackinnon.
Ja den vinnarskallen!
Bäst när det fucking gäller haha
Yes, självklar NHL-klubb.
/Hans-fan
Vilken kung! ![]()
Dicken din jävla kung! ![]()
Att gå från frysboxen i HV71 till att bli kvalhjälte och sen sänka Kanada på hemmaplan i kvartsfinal. Mäktigt!
De släppte rättigheterna för flera år sen. Ingen som har rättigheter nu.
Lassi kommer få en jävla utmaning kommande säsong.
En målvakt som är bäst i de matcher där det verkligen gäller, det är uppenbart. Gäller få igång honom i den grå serielunken också.
Han kan väl få ett NHL-kontrakt ändå. Man vet aldrig med NHL!
Fyfan vad glad jag är för Dichows skull. Grym målvakt, men känns framförallt som en väldigt fin människa!
Och sen Fisker givetvis!
Ja det är väl snarare ett plus för honom att inget lag äger rättigheterna?
Blir inte förvånad om någon signar honom, låter honom stanna ett år till i Sverige för att se om det var på riktigt och sen tar över honom om han spelar bra i år.
Dicken fucking S T Å R!
Sjukt att Dichow stoppar Crosby, McKinnon m fl…
Och Crosby efter matchen: ”jag är besviken” ja, ni har torskat i kvarten mot Danmark, det är liksom inte meningen att du ska vara nöjd då ![]()
Va gör han Dansken!?! Helt sjukt. Snacka om vinnarmentalitet
![]()

