Tråden om #80 Frederik Dichow

Ikväll hoppas jag att Dichow sänker en jävla massa Norrlands!

2 gillningar

Dichow vår gud stoppade Crosby och Mackinnon.

3 gillningar

Ja den vinnarskallen!

Bäst när det fucking gäller haha

1 gillning

Yes, självklar NHL-klubb.

/Hans-fan


kung!

9 gillningar

Vilken kung! :crown:

1 gillning

Dicken din jävla kung! :crown:

Att gå från frysboxen i HV71 till att bli kvalhjälte och sen sänka Kanada på hemmaplan i kvartsfinal. Mäktigt!

13 gillningar

De släppte rättigheterna för flera år sen. Ingen som har rättigheter nu.

Lassi kommer få en jävla utmaning kommande säsong.

6 gillningar

En målvakt som är bäst i de matcher där det verkligen gäller, det är uppenbart. Gäller få igång honom i den grå serielunken också.

4 gillningar

Han kan väl få ett NHL-kontrakt ändå. Man vet aldrig med NHL!

1 gillning

Fyfan vad glad jag är för Dichows skull. Grym målvakt, men känns framförallt som en väldigt fin människa!
Och sen Fisker givetvis!

8 gillningar

Ja det är väl snarare ett plus för honom att inget lag äger rättigheterna?

2 gillningar

Blir inte förvånad om någon signar honom, låter honom stanna ett år till i Sverige för att se om det var på riktigt och sen tar över honom om han spelar bra i år.

1 gillning

Dicken fucking S T Å R!

1 gillning

Sjukt att Dichow stoppar Crosby, McKinnon m fl…

2 gillningar

Och Crosby efter matchen: ”jag är besviken” ja, ni har torskat i kvarten mot Danmark, det är liksom inte meningen att du ska vara nöjd då :winking_face_with_tongue:

Dicken högsta betyg utav alla!

2 gillningar

Va gör han Dansken!?! Helt sjukt. Snacka om vinnarmentalitet :crown: :crown: :crown:

2 gillningar