på den!
Martin kommer.
Men Dicken var grym idag och hoppas han får stå mycket nu. Han stod ju i vägen för Kanada så nog ska han kunna stå o rädda oss mot SHL-lagen också. Yea!
Ja for helvede. Dichow aer min etta.
Dicken tar två vinster denna vecka. Hemma mot Lif och borta mot lhc. kanske skräller mot FBK?
Jag är svag för Dichow. Känns verkligen som killen sitter inne på ett HV-hjärta. Kul att han gjorde en fin match igår!
92% mot Frölunda utan vare sig Hatakka eller Borgman. Just nu är Dicken vår klara etta.
För HV71:white_heart:![]()
![]()
Dichow med Norrland guld bakom sig ![]()
Fina danskjävel!
![]()
Att Dichow pryder min matchtröja i år känns extra bra nu!!
MIN GUBBE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Superdansken
Bara att lyfta på hatten. Hoppas han får kommande två matcher med och gör en riktig kanoninsats då med. Då kan läget helt mirakulöst se bättre ut.
Inte nog att man är svag för målvakten Dichow, men profilen Dichow är man än mer svag för!
FIXA EN DANSK FLAGGA SOM EMOJI ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Är det dags för dansk flagga som emoji? ![]()
- Ja for helvede!
- Hvadså?
Ja verkligen, han är en person som man bara måste gilla.
Och en pizza slice
