Tråden om #80 Frederik Dichow

:denmark: på den!

3 gillningar

Martin kommer.

2 gillningar

Men Dicken var grym idag och hoppas han får stå mycket nu. Han stod ju i vägen för Kanada så nog ska han kunna stå o rädda oss mot SHL-lagen också. Yea!

3 gillningar

Ja for helvede. Dichow aer min etta.

5 gillningar

Dicken tar två vinster denna vecka. Hemma mot Lif och borta mot lhc. kanske skräller mot FBK?

1 gillning

Jag är svag för Dichow. Känns verkligen som killen sitter inne på ett HV-hjärta. Kul att han gjorde en fin match igår!

14 gillningar

92% mot Frölunda utan vare sig Hatakka eller Borgman. Just nu är Dicken vår klara etta.

6 gillningar

För HV71​:white_heart::yellow_heart::blue_heart:

4 gillningar

Dichow med Norrland guld bakom sig :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 gillningar

Fina danskjävel! :yellow_heart: :blue_heart:

Att Dichow pryder min matchtröja i år känns extra bra nu!!

8 gillningar

MIN GUBBE

2 gillningar

:red_square::red_square::red_square::white_large_square::red_square::red_square::red_square::red_square::red_square::red_square:

:red_square::red_square::red_square::white_large_square::red_square::red_square::red_square::red_square::red_square::red_square:

:white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square::white_large_square:

:red_square::red_square::red_square::white_large_square::red_square::red_square::red_square::red_square::red_square::red_square:

:red_square::red_square::red_square::white_large_square::red_square::red_square::red_square::red_square::red_square::red_square:

Superdansken

14 gillningar

Bara att lyfta på hatten. Hoppas han får kommande två matcher med och gör en riktig kanoninsats då med. Då kan läget helt mirakulöst se bättre ut.

2 gillningar

Inte nog att man är svag för målvakten Dichow, men profilen Dichow är man än mer svag för!

8 gillningar

FIXA EN DANSK FLAGGA SOM EMOJI :denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark::denmark:

9 gillningar

Är det dags för dansk flagga som emoji? :denmark:

  • Ja for helvede!
  • Hvadså?
0 röster
5 gillningar

6 gillningar

Ja verkligen, han är en person som man bara måste gilla.

2 gillningar

Och en pizza slice

Vi har en ny kung i Garden

4 gillningar