Håller med dig, men vi släpper de, så jävla kul med LIV ![]()
![]()
exakt som sin far, bara in o tävla o vill vinna så mycket som möjligt.
Kunde varit Stefans ord![]()
![]()
![]()
![]()
Håller med dig, men vi släpper de, så jävla kul med LIV ![]()
![]()
exakt som sin far, bara in o tävla o vill vinna så mycket som möjligt.
Kunde varit Stefans ord![]()
![]()
![]()
![]()
Jajamän. Har han bara 1% av den vinnarskallen Stefan hade kommer det bli riktigt bra.
Jag gråter inte ![]()
![]()
Då börjar vi lite med siffror.
Liv hade 91,6% i räddningsprocent vilket va 5e bäst i HA
Om man jämför lite andra stats mot HAs två förmodligen bästa målvakter så ser det ut enligt spindeln.
Så jävla vackert. Hoppas du är grunden för ett starkt hv långt framöver.
Det känns helt otroligt
välkommen Herman!
gåshud!! Välkommen ![]()
Tack för statsen. Noterar att den delen av spindeln där Herman hamnar lite efter är saker som han själv inte kan påverka, som matcher spelade och förväntad räddningsprocent.
Inte otrolig i innerslottet, beror kanske på hans storlek. Innerslottet är viktigt om man är målvakt i HV, ingen kan markera. Men ändå godkänt+ med 84,6% där
Ser onekligen bra ut!
Kör vi!
Gåshud, ett litet hopp tänds igen. Otroligt fint att se dig tillbaka i HV Herman!
Jag hoppas verkligen att detta blir bra och den saga vi alla hoppas på. För Herman.
Jag grät som ett barn när jag såg klippet ! #1 ![]()
![]()
![]()
Puuh, det där klippet det berör. Jag är rörd. Jag får inte fram så mycket i text men lite kan jag krama ur.
Herman är ödmjuk, lugn, och verkar införstådd på uppgiften. Frågan om vilket nummer känns avslappnad. Det är pappa upp i dagen, dock lite mer polerad och inte lika flummig. Det som va som charmigt ![]()
Det är med blandade känslor man tar emot det här. Stefan är inte med oss, det går inte att låta bli att tänka på hur det hade varit om han varit kvar i livet,
En annan tanke, jag är så rädd att HV i sitt nuläge kan förstöra kanske det finaste och viktigaste vi har nu.
Jag hoppas innerligt att det är en sak som vi pratar om i framtiden. Dagen när namnet Liv återigen bärs av en spelare i HV71.
Nu inväntar vi line up, i mål nr:xx Herman LIV ![]()
Hur jag tacklar det, det tar vi då.
Det va Andreas Andersson som valde nummer 54 när han spelade i LHC av den anledningen ![]()
Andreas som ju nu är målvaktstränare…
Dags att flytta till rätt lag - fulländat!
Stefan Liv spelade ju i nummer 60 ett år för att hylla sin pappa.
Kunde ju vara en mellanväg. Herman tar 60 innan han känner sig redo för att plocka ner nummer 1.
Herman har sagt i en intervju att han funderar på 80 för att det är då både hans mor och far är födda. Kan ju vara nått. Jag är delad, ser ju det fina i att han tar sin fars nummer men ser ju också att han ska få gå sin egna väg. Bara han gör det som känns bäst för han.
Med tanke på att Anton är större än HV71 så kan nog fan han misshandla Herman. Han lyckades ju med Dichow.
Jag tänker att X , Glifford och Liv får tävla satan på försäsong. En av Liv och Glifford får lånas ut till topplag i HA.
Herman är så förbaskat mycket större och mer HV71 än vad Anton nånsin kan bli, bara tack vare sitt efternamn och sin moderklubb. Jag vill tro att Anton känner det och är medveten om det. Alla vet det! För sitt eget bästa känner han nog att han behöver ta hand om Herman. Skulle det uppmärksammas att han gör det motsatta har han ett drev att vänta av sällan skådat slag. Från JP och sponsorer, till medlemmar, HV-legendarer, fans, forum och säkerligen Lance Ward himself!