Tråden om #80 Herman Liv

:boxing_glove: :collision:

2 gillningar

Anton drar svärd. Vi drar Lance.

Förlåt. Bor i Götet. OT. Fan.

15 gillningar

Herman väljer nummer 80!

32 gillningar

Bra nummerval. Klokt att inte ta nr 1.

17 gillningar

Nu när det är klart att nr 1 blir kvar i taket är jag också klar över att det är rätt att låta bli pilla på 1an.

De har samma efternamn, är visuellt lika, osv men vi får inte tror det är samma person.

När Herman springer fram på scenen i knektaparken så är det av sin egen kraft och person. Sen får vi såklart minnas å glädjas extra med Stefan i bakhuvet men inte tro att det är Stefans förtjänst.

3 gillningar

Tror som många andra att det är klokt av HL att inte ta 1 utan istället få vandra sin egen väg. Det kommer press ändå med att ha LIV på ryggen hos oss så lägg inte mer börda genom att ta pappas nummer.

Jag hade redan innan landat i att jag tyckte det var fel att återta 1 i bruk ändå men skönt att den stannar kvar i taket där den hör hemma. Så nära Stefan vi kommer i Husqvarna Garden.

1 gillning

Stefan körde med nr 60 ett år för att hedra sin pappa vill jag minnas. Kul att Herman för traditionen vidare. Erbjudandet att använda nr 1 är givetvis för alltid.

Ska väl dock tilläggas att det inte är något ovanligt att sönerna blir erbjudna att använda pensionerade nummer, eller?

Lias fick väl möjlighet att ta 24 i frölunda och även hört att Rögle kör på den linjen.

Sant, men Lias farsa är ju fortfarande i livet, så det blir ju en annan…kanske inte nödvändigtvis press, men det är väl ändå lite annorlunda omständigheter liksom. Jag vet inte, men det var bara en tanke jag fick.

Var det inte så att han körde med 24 i Frölunda för att sen ta av sig den när tröjan skulle hissas?

Det stämmer, fick för mig att han fick erbjudande om att ha 24 efter att tröjan blivit hissad. Men efter lite eftersökningar så körde han 24 fram tills den skulle upp i taket så fel info från mig :+1:

Nu är jag på något sätt inte lika orolig för Hermans första tid i HV.

13 gillningar

Jätteglad för Hermans skull att Blomman är borta. Vi har sett under två säsonger nu har man behandlar våra egna som skit för att de sedan ska sticka iväg till en annan klubb. Så skönt att han kommer få en bättre omgivning där han har en chans att utvecklas.

4 gillningar

R Y S N I N G A R!

23 gillningar

Det finns återigen Liv i Garden!

Föreningen lever!

:hv71:

11 gillningar

Finns en väldigt fin artikel med Herman på Expressen idag. Tyvärr måste man ha plus, men sitter du på det, är det helt klart värt att läsa.

1 gillning

Skärmbild 2026-04-21 084308

:joy:

19 gillningar

Länkar här, väldigt fin intervju.

4 gillningar

Läste den, blev rörd :face_holding_back_tears:

2 gillningar

Vilken resa detta kan bli.

4 gillningar