Tråden om #80 Herman Liv

Här är en intervju med Herman som kostar gratis!

2 gillningar

Dom är verkligen identiska. :heart_eyes:

10 gillningar

Insikten att Herman ju spelat under NE redan. Det är inte många fåglar i fågelholken under sommaruppehållet. Men till sist har de byggt bo.

1 gillning

Det är ju vackert, jag blir rörd. En liten tår kom :heart:

:yellow_heart: :blue_heart:

6 gillningar

Kanske hinner han få en tröja med namn på oxå…

7 gillningar

3 bokstäver på 4 månader blir en utmaning sett till förra säsongen men kanske kanske….

2 gillningar

Tog ju tid för Laz :joy:

Anledningen hette Kina i vintras. Och att man inte var förberedd på provisoriska namnlappar. Nu är man garanterat det.

1 gillning

Tröjan blev ju redan klar för 1,5 månad sen så Hv verkar bättrat sig på den punkten :+1:

4 gillningar

Du tror inte att det var ai som var framme och målade då??

Nej, det tror jag inte.

Dessutom tryckte man en tröja med Liv redan i videon när han presenterades (antagligen på en replica).

Hv vet vikten av orden: Men jag har en känsla av att det i framtiden kommer att finnas matchtröjor med namnet Liv på ryggen.

Tänkte på detta igår på ispasset och idag hade någon lagt upp en väldigt bra bild. Herman med en liten hyllning till sin pappa med designen på skydden?:blush:

15 gillningar

Sjukt häftig hjälm han gör Herman! Kommer alltid backa denna grabb!

4 gillningar

23 gillningar

Då håller vi tummarna att nyanserna för en gång skull matchar tröjornas.

Det matchar ju inte ens mellan det gula i logan på hjässan och det brandgula på nedre delen på själva hjälmen. :joy:

En av de snyggare HV-hjälmarna jag sett! Fin koppling till både Hermans familj men även till HV71 och Jönköping (antar att tjurarna och lejonkungen är en peak till ett form av tronskifte, mellan far och son, samt till Blue Bulls-tiden).

6 gillningar

Förlåt till alla legendarer, men vill sticka ut hakan och säga att detta är den fetaste masken jag sett.

3 gillningar