Tråden om #88 Herman Träff

Lycka till Herman.

1 gillning

Säger som Döskallen: Lycka till Herman.

2 gillningar

Många skickliga spelare som burit eller bär 88an. Kane, Pastrnak, Nylander nu t.ex. eller varför inte Eric Lindros! Ett nummer för en framtida stjärna, kom igen nu Herman, vi tror på dig!

3 gillningar

Samt en kille som numera återfinns i Karlskoga…

2 gillningar

Och en som finns i Islanders med kontrakt till 29/30 :wink:

2 gillningar

Tänkte skriva att om det skiter sig kan man alltid lära sig finska sånger men det kändes taskigt så jag hoppade över det😂

1 gillning

Herman Träff var annars nära att lämna HV71 efter den gångna säsongen. Han hade möten med Rögle BK under säsongen där bröderna Abbott ville värva 18-åringen och efter säsongen ska han har varit på möten med Nybro IF i Hockeyallsvenskan.

4 gillningar

Luktar väl utlåning till Nybro då, vilket säkert kan vara jättebra för Hermans utveckling

1 gillning

Vore sjukt bra för honom och även kanske Landén med. Tommy är sjukt bra tränare de kommer lära sig så mkt.

2 gillningar

Tycker Träff ska spela i Nybro till han slåss om en topp 9 plats i laget. Hoppas AB vågar peta någon gubbe om Träff gör det bra under försäsongen.

Tycker träff ska vara 12/13 forward hela säsongen i hv. Beroende på då om Hansson och Lindbäck blir kvar eller inte

Tror stenhårt på Träff framöver!

Han måste få spela mkt dock. Svårt se han få göra det i hv. Bästa är låna ut ta hem om det behövs.

Är också väldigt sugen på att låta Herman få en roll i uppställningen redan kommande säsong. För mig är han den av de fyra juniorerna som är klart längst fram, och jag är övertygad om att han skulle vara redo att ta platsen tsm med tex Fisken och Brännström i en tredjelina.

1 gillning

Väljer att tänka att nummervalet är en hyllning till Önerud. Fullträff!

3 gillningar

Hoppas att denna killes smeknamn kan bli just det: Fullträff!

1 gillning