Tråden om #89 Mikkel Boedker

Falsklarm.

Jag blev lurad av författaren av tweeten. :face_with_symbols_over_mouth:

2 gillningar

Kanske kan han fortsätta som ledare i klubben.
Alternativt att vi har en bra bredd på spelare som får kämpa om olika positioner.
Till rätt lön. Konkurrens är bra. Men bredden är bred.

1 gillning

Han får förlängt

Kan inte vara sant!? Hur i hela helvete tänker man då??!!

Måste ju finnas en tanke med det.
Jag personligen gillar Gammeldansken, frågan är om man har mycket mera i sig?

Jag tror nästan lite så…

1 gillning

Alltså, finns det någon källa på det? Hittar inte något någonstans…

14e forward, joker med rutin och 40 papp i månaden. I så fall kan jag gå med på det.

3 gillningar

Nej nej o åter nej!! Vore helt jävla idiotiskt… Då sätter man naturligtvis en junior på den platsen istället.
Skulle vara helt sjukt om karln får förlängt. Mem det skulle inte förvåna mig…

Varför skulle man förlänga? Inget personligt mot Mikkel, men det vore helt tappat. Går väl emot hela konceptet med unga spelare som Hv vill följa?

Ja dessutom fullständigt ologiskt sett till den säsongen Bödker haft. Har svårt att tro att det skulle stämma.

Isåfall får han verkligen ta och snäppa upp sig. Går inte att komma till HV o tro att man ska ha det mysigt, skaffa en dadbody, köpa ett fint hus, och bara leva på att man spelat i NHL.

Vill ha spelare som vill något och jag ser inte det från Bödker alls. Skiter i hur trevlig han är. Det är på isen matcher avgörs, inte i omklädningsrummet.

Varför ha honom kvar och ta istid från stakke och lill-dansk?

Tredje- och fjärdekedjorna är redan fulla, ska han ha betalt för att sitta och se på?

Iså fall måste ju någon av hansson/lindbäck få gå, önerud borde vars avskriven som reserv då.

Visserligen kan vi behöva några extra som konkurrerar om platser i alla kedjor, i alla fall kedja 2-4 medan de i kedja 2 kan få tävla om att får lira i kedja 1.

“Magkänsla”

Helt OT. Men bilden på huset i artikel är inte Bödkers utan grannhuset. :joy: Bödkers hus är vitt.

Stämmer*

finns ingen anledning att förlänga med Boedker om Nubben gör de är han ju sämre än hult

Får man honom till ett billigt pris så varför inte? Men om han är för dyr så absolut inte…

Mikkel ska ha fått ett nytt kontraktsförslag, dock med kraftigt reducerad lön.

1 gillning

frågan är vad dom ser i honom? Platsade inte i laget och dunderflopp i mina ögon…

2 gillningar